Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Blackphone artikel

Pagina: 1
Acties:

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
maar beide partijen bleken na het sluiten van de overeenkomst nieuwe bedrijven zonder kredietwaardigheid die geen intentie hadden om de telefoons inderdaad in te kopen en te distribueren
Ik snap de hele tekst niet. Mogelijk door missende interpunctie, maar dan alsnog is die zin erg vreemd.
Mogelijkheid tot aanpassing?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Is toch heel duidelijk?

De 2 bedrijven waren nieuw, en hadden geen kredietwaardigheid. Die kredietwaardigheid probeerden ze te behalen door deze deals. Waarna ze er met het geld vandoor wilde gaan (aanname), want geen intentie tot kopen en distribueren.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 15:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Op zich snap ik de zin wel, maar ik kan ook begrijpen dat je de zin tweemaal moet lezen voordat je het goed begrijpt. Dat is natuurlijk ook niet gewenst.

Misschien kan de zin veranderd worden in iets zoals: "maar beide partijen bleken na het sluiten van de overeenkomst nieuwe bedrijven zonder kredietwaardigheid te zijn, die daarnaast geen intentie hadden om de telefoons daadwerkelijk in te kopen en te distribueren"

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:02:
Is toch heel duidelijk?

De 2 bedrijven waren nieuw, en hadden geen kredietwaardigheid. Die kredietwaardigheid probeerden ze te behalen door deze deals. Waarna ze er met het geld vandoor wilde gaan (aanname), want geen intentie tot kopen en distribueren.
Zo wel ja ;)
Ircghost schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:13:
Op zich snap ik de zin wel, maar ik kan ook begrijpen dat je de zin tweemaal moet lezen voordat je het goed begrijpt. Dat is natuurlijk ook niet gewenst.

Misschien kan de zin veranderd worden in iets zoals: "maar beide partijen bleken na het sluiten van de overeenkomst nieuwe bedrijven zonder kredietwaardigheid te zijn, die daarnaast geen intentie hadden om de telefoons daadwerkelijk in te kopen en te distribueren"
Als je het zo doet, ben ik helemaal blij ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Outerspace op 08-07-2016 12:15 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Ircghost

Ircghost

Outerspace schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:13:
[...]

Als je het zo doet, ben ik helemaal blij ;)
Dat maakt het inderdaad nog iets mooier :). Nu even wachten totdat de redactie langskomt, ik ben hier slechts een user.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Hier ben ik \0/

Ik heb de zin in twee stukken gehakt. Korte zinnen lezen vaak makkelijker. Dank :)

• Ircghost

Ircghost

arnoudwokke schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:46:
Hier ben ik \0/

Ik heb de zin in twee stukken gehakt. Korte zinnen lezen vaak makkelijker. Dank :)
*O*
Pagina: 1