Twee OpenOffice problemen

Pagina: 1
Acties:

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:27
Hoi!

Ik heb 2 probleempjes met openoffice:

-Hoe zorg ik ervoor dat ie onder alle users werkt en niet alleen onder root, hij geeft een error als ik m niet onder root start zelfs als ik de openoffice directory schrijftoegang geef voor iedereen. In /root kan ik ook geen .openoffice directory ofzo ontdekken.

-Hoe zet ik de spellingscontrole over van StarOffice 5.2 naar OpenOffice, ik denk dat in de directory /share/dict de spellingscontrole staat maar als ik die naar de openoffice directory kopieer doet ie het nog steeds niet.

• Pc123
Iemand een idee?

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 08:36

Scraper

ErikJ

Gaat dat niet op dezelfde manier als bij so? Eerst op de server de bestanden zetten, en dan de setup draaien bij de user die de bestanden op die server aanspreekt? Dat moet lijkt mij wel in de readme staan, die er vast wel bijzit.

Heb Openoffice nog niet onder handen gehad.

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 12:40
Star Office kan je installeren voor iederen door achter het installatie programma '/net' in te tikken. Als gebruikers dan de installatie starten, wordt slechts 1.8Mb per gebruiker geinstalleerd. Open Office zal ook zo iets hebben neem ik aan.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• Pc123
OpenOffice heeft die /net optie niet. Het moet dus op een andere manier. Iemand een idee hoe?

Verwijderd

Slechste oplossing: chmod +s

• Pc123
Op woensdag 27 juni 2001 20:08 schreef beelzebubu het volgende:
Slechste oplossing: chmod +s
Helaas, zelfs als ik alle staroffice files volledige lees/schrijf toegang geef voor iedereen doet ie het nog steeds niet.

Verwijderd

Dit stond in een ander draadje (goed geheugen :P ):
Op vrijdag 22 juni 2001 14:02 schreef Zef het volgende:
Bij mij was het geloof ik setup /N (kon ik me nog van staroffice herrinneren). In /opt/openoffice geinstalleerd, daarna nog per user setup starten en dan de niet volledige installatie optie kiezen (ben de naam kwijt). Werkte bij mij.
Misschien dat dat werkt i.p.v. /net

• Pc123
Ok, ik zal het gaan proberen. Iemand nog een idee voor de spellingscontrole???

• Pc123
Helaas dat werkt ook niet :(

Als ik een /N of /net install doe (is hetzelfde) dan krijg ik errors tijdens de install en als ie klaar is crasht ie als ik m wil opstarten. Ik ben ff op internet gaan kijken en dit is een bekende bug. Ik zal een oudere build eens proberen, misschien werkt het daar wel.
Pagina: 1