mobiele geluidsinstallatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnFWS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-01 12:44
Geachte

Voor de jeugdbeweging ben ik op zoek naar de beste oplossing voor een mobiele geluidsinstallatie (max 700€). Dit moet niet te gebruiken zijn zonder stroomkabel. Idealiter bestaat het geheel uit een eenheid (box met bediening) met cd, aux, usb, micro en 2 extra boxen op statief. Die extra boxen kunnen eventueel later nog bijgekocht worden.
De muziekinstallatie moet zowel in het heem als op kamp (tent!) bruikbaar zijn.

Ik ben leek, heb al heel wat gelezen, maar zie door de bomen het bos niet meer...

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 20:18
Als je zoekt op draagbaar pa systeem, dan komen er een aantal hits naar voren. Maar wat zijn specifiek je vragen c.q. struikelblokken?

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnFWS
bij de meeste (kleine) pa systemen is er geen cd-speler ingebouwd. We zoeken dus iets dergelijks:
https://www.bol.com/nl/p/...l-alecto/9200000008882431
Als leek is het moeilijk in te schatten of dit kwalitatief goed is. We willen gerust een redelijke investering doen, maar dan moet die wel een tijdje meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:18

DjVe

Hatsaflats!

Ik zou zoiets niet kopen. Likt me een redelijk fragiel ding en betwijfel of er een leuk geluid uit komt.

En als je het over een andere boeg gooit: koop een sterke outdoorspeaker met bluetooth en een line-in (voor evt een discman die je van mp trekt). Teufel heeft bijvoorbeeld een Rockster die aan je eisen voldoet (alleen iets te duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnFWS
Zou het een optie zijn om 2 actieve speakers te kopen (al dan niet met bluetooth) en daar gewoon muziek mee af te spelen via aux (gsm/kleine radio als cd-speler)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan zit je nog steeds met het probleem met stroomvoorziening...

Waarom specifiek een CD speler? Hebben jullie nog veel media op CD's of kan aux/Bluetooth niet een oplossing zijn? Veel hedendaagse apparatuur heeft gewoonweg een cd speler niet meer aan boord.

Voor hoe veel man is het en hoe hard moet het kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08-2024
MarijnFWS schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:31:
Dit moet niet te gebruiken zijn zonder stroomkabel
Dus zonder stoomkabel doet ie het niet?? ( Ik snap wat je bedoel maar het staat een beetje krom hier)

http://www.bax-shop.nl/mobiele-accu-speakers

Staat hier wat tussen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnFWS
Bedankt voor de info, allen; We zijn voorzien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 16:50
MarijnFWS schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:10:
Bedankt voor de info, allen; We zijn voorzien!!
en wat is het geworden?
Pagina: 1