Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Je hebt gelijk, ik heb het aangepast. Dank!
Nog niet helemaal juist.arnoudwokke schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:02:
Je hebt gelijk, ik heb het aangepast. Dank!
Is de titel en ook een beetje de strekking van het artikel op sommige plekken, maar het gaat echt om de stroomverdeling en niet het stroomverbruik. Ze hebben nog wel een functie toegevoegd welke het totale verbruik terug dringt maar dat is een extra functie en niet waar het eigenlijk om gaat.AMD brengt driver uit die hoog stroomverbruik RX 480 aanpakt
Misschien maar de reden dat de framerate hoger liggen komt toch door de driver verbeteringen die de hoge framerate mogelijk maken. Je kan je architectuur zoveel verbeteren als de driver er niks mee doet heb je er niks aan. Daarnaast is het ook niet te zien als het architectuur verbeteringen zijn, driver is dus een betere bewoording.De hogere framerates komen door een verbetering in de Polaris-architectuur.
AMD Nieuwsdiscussie
Ja dit is beter, maar waar komt dit weg?
Kaart is op woensdag 29 juni gelanceerd, zaterdag 2 july kwamen ze met een statement met daarin dat ze de oplossing al aan het testen waren 5 juli gaven ze aan dat de driver binnen 48 uur te downloaden moet zijn en 7 juli is de driver idd te downloaden.De berichten over een te hoog stroomverbruik kwamen kort na de release van de kaart naar buiten. Eerst reageerde AMD niet op die klachten, maar later stelde het toch dat het met een update zou komen.
Dit lijkt mij gewoon een erg vlotte reactie en een hele snelle fix.
AMD Nieuwsdiscussie
Eens. Gefikst.
[ Voor 47% gewijzigd door Xtuv op 08-07-2016 17:29 ]
Pagina: 1