Mijn Game PC

Pagina: 1
Acties:
  • 450 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over mijn pc samenstelling. Kan deze pc alle games aan en zou ik hem eventueel nog kunnen uitbreiden? Bijvoorbeeld een beter videokaart erin zetten. Of zou ik nog wat toe moeten voegen? Hieronder heb ik mijn game pc specs gezet. Volgens mij is hij helemaal compleet?

Corsair Graphite 760T, Big tower behuizing
Zwart, USB 3.0, Window-kit

Antec High Current Gamer HCG-850M, 850 Watt voeding

Intel® Core i7-6700K, 4,0 GHz (4,2 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor

GIGABYTE GA-Z170-Gaming K3-EU, socket 1151 moederbord

Intel® 535 Series, 240 GB SSD

MSI GTX 970 Gaming 4G, Grafische kaart

Corsair 16 GB DDR3-1600 Kit, Werkgeheugen

Corsair Cooling Hydro Series H100i v2, Waterkoeling

Microsoft Windows 10, Software

Alvast heel erg bedankt!

Groet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:58

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

NEE, deze gamepc kan NIET ALLE spellen aan. Er zullen geheid spellen verschijnen die niet gedraaid kunnen worden op deze PC.

Verder lekker summier aan info wat betreft welke spellen en tegen welke resolutie. Wat heb je zelf al bedacht / gevonden qua antwoorden op jouw vraag?

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

je topic staat ten eerste in het verkeerde forum zou in aankoop adviezen moeten,

daarnaast is je info erg beperkt en lijkt je eigen inzet nihil. Van alle games die nu beschikbaar zijn kun je de specificaties opzoeken etc.

Ik ga je topic niet verplaatsen omdat de info en eigen inzet te summier is, gaat hier dus een slotje op en je kunt een nieuw topic starten onder aankoop adviezen maar lees dan wel even de regels van het desbetreffende forum.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Dit topic is gesloten.