Nieuwe GPU

Pagina: 1
Acties:

• bart0099
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Ik heb een nieuwe PC samengesteld en door een onverwachte beeldscherm uitgave heb ik langer gewacht op een nieuwe GPU. Mijn idee is dat ik of wacht tot er MSI, ASUS rx 480 zijn en daar een van koop. De prijzen daarvan zijn nog onbekend en ik vindt 270 voor het reference model al aardig aangepakt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Ik heb geld ervoor over om een RX 480 van ASUS MSI te gaan kopen zeker omdat het een krachtige kaart is voor mijn doeleinde.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 195,95€ 195,95
1MSI B150 GAMING M3€ 104,95€ 104,95
1Phanteks Eclipse P400S Zwart€ 75,-€ 75,-
1LG 22EA53VQ-P Zwart€ 0,-€ 0,-
1Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8€ 40,-€ 40,-
1Corsair CS550M€ 83,95€ 83,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 88,95€ 88,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 588,80

Dit is mijn systeem.
ik speel op 1080P en dat zal de komende jaren ook zo blijven. Daarnaast speel ik voornamelijk MMO (world of warcraft, en wil Guild Wars 2 en Wildstar oppakken) Daarnaast speel ik Cities Skylines. Verder speel ik geen spellen zoals GTA V of Witcher 3 (doe ik lekker op me ps4) Ik wil graag Southpark in de toekomst spelen. en wat oudere games zoals Assassins creed 1,2,3. Dragon age, witcher 1 en 2. wat meer de back log. Daarnaast speel ik wat LOL en HoTS.

Het doel is om Ultra te spelen met WoW nu komt dat met de RX 480 wel goed. maar het begint te kriebelen. nu zat ik wat te neuzen en is het handig om nu een 2de hands kaart op te pikken zodat ik (iig met cities skylines) wat beter kan spelen en de settings oimhoog kan gooien.
Ik had een gtx 960 in mijn hoofd. die zou ik redelijk kunnen door verkopen 2de hands?

• iChris
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-12-2025
Je kan ook een RX 480 4GB gaan kopen. Omdat je toch op 1080P gaat spelen heb je geen 8gb versie nodig. Ik zou gewoon even wachten tot er meerdere 4GB versies zijn. Dan daar naar kijken

Verwijderd

De custom kaarten van Sapphire zijn in het algemeen goed en erg stil.

Wat feedback over de rest van het systeem.
Waarom een relatief duur gaming moederbord in een dichte behuizing. Voor de kleurtjes hoef je het niet e doen en voor de prestaties helemaal niet want dat maakt niets uit. Een goedkoper en gelijk presterend moederbord is een pricewatch: Gigabyte GA-B150-HD3P of pricewatch: MSI B150 PC MATE waarbij de laatste iets minder features heeft.
De CS serie van Corsair is van matige kwaliteit en veel te duur voor wat je er voor terug krijgt. Het is niet voor niets dat ze maar 3 jaar garantie geven. Wil je een erg goede voeding neem dan de pricewatch: Corsair RM550x met 10 jaar garantie of een goede voeding als de pricewatch: Corsair CX450M, pricewatch: Corsair Vengeance 500W of pricewatch: be quiet! Straight Power 10 400W.

• bart0099
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 00:07:
De custom kaarten van Sapphire zijn in het algemeen goed en erg stil.

Wat feedback over de rest van het systeem.
Waarom een relatief duur gaming moederbord in een dichte behuizing. Voor de kleurtjes hoef je het niet e doen en voor de prestaties helemaal niet want dat maakt niets uit. Een goedkoper en gelijk presterend moederbord is een pricewatch: Gigabyte GA-B150-HD3P of pricewatch: MSI B150 PC MATE waarbij de laatste iets minder features heeft.
De CS serie van Corsair is van matige kwaliteit en veel te duur voor wat je er voor terug krijgt. Het is niet voor niets dat ze maar 3 jaar garantie geven. Wil je een erg goede voeding neem dan de pricewatch: Corsair RM550x met 10 jaar garantie of een goede voeding als de pricewatch: Corsair CX450M, pricewatch: Corsair Vengeance 500W of pricewatch: be quiet! Straight Power 10 400W.
Het systeem is al gekocht! :) de case heeft een window, heb dan wss de verkeerde in mijn inventaris gezet. De voeding heb ik voor een goeie prijs 2de hands kunnen overnemen.

Voor de komende jaren is 4gb voldoende? Ook als ik een wat zwaarder spel wil spelen of? Denk dat ik echt even geduld moet hebben dan voor de costum rx 480 8)7

Ook enig idee wanneer de andere versies van de rx uitkomen?