Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen!

Al enige tijd ben ik op zoek naar een oplader voor onder andere mijn Samsung telefoon. Ik vind de prijs van een originele lader echter nogal duur, dus heb wat Ebay/marktplaats aankopen gedaan, maar kwam er iedere keer achter dat de laders niet zo snel zijn als de originele. Vaak duurt het uren voor de batterij is opgeladen.

Is er iemand die mij op weg kan helpen met een linkje naar een betaalbare lader welke vergelijkbaar is met de originele Samsung lader?

Ik ben op zoek naar adapter + kabel. Vaak zijn de kabels standaard 1m, maar het liefst zou ik een 2 a 3m willen.

Alle reacties zijn welkom! Jullie zouden mij echt een groot plezier doen als jullie mij kunnen helpen!! =)

Groetjes, John

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:00
Het zou helpen als je het model Samsung erbij noemt als je een "originele" zoekt.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, want misschien gebruik je een snellader. Dan zullen alle andere laders trager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik ben op zoek naar adapter + kabel. Vaak zijn de kabels standaard 1m, maar het liefst zou ik een 2 a 3m willen.
En dat zorgt er nou juist vaak voor dat de telefoon teruggeschakeld in laadsnelheid

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 2 a 3m gaat niet werken met een snellader, maar waar je in ieder geval op wilt letten is het Amperage van je lader.

Dat moet minimaal 2.1A zijn voor snelladen, en als je een beetje vooruit wilt denken kan je er een met Quickcharge nemen die ook 7/9/12v doet. Wellicht doet je huidige samsung dat nog niet, maar een volgende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt voor de reacties en het meedenken!

Model van mn telefoon is een Samsung Galaxy S5. Maar ik gebruik de lader ook voor een Xbox One controller, e-smoker en andere telefoons.

De Ebay laders zouden het zelfde amperage moeten hebben als de originele lader, maar daar klopt waarschijnlijk geen zak van.

De 2 a 3m kabel is geen must maar wel handig.

Hebben jullie misschien een linkje naar een geschikte lader voor mij?

Nogmaal bedankt!
John

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:48

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb wel goede ervaringen met het spul van Blitzwolf. Maken fijne kabels (kan je net als usb-c op beide manieren insteken) en chargers. Er zijn wel meer merken uit die regio die dat doen.
dodge_911 blogt hier weleens over, is ook wel interessant om doorheen te neuzen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Deze lader van ikea is prima getest qua kwaliteit

Prijs is dik in orde, 3 poorten en max 3.4ampere totaal en 2.4a max per poort:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/00291891/

De kwaliteitstest, ondeestaat een link naar de index met nog meer geteste laders:
http://lygte-info.dk/revi...20Ikea%20Koppla%20UK.html

[ Voor 11% gewijzigd door ToFast op 08-07-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ToFast schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:07:
Deze lader van ikea is prima getest qua kwaliteit

Prijs is dik in orde, 3 poorten en max 3.4ampere totaal en 2.4a max per poort:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/00291891/

De kwaliteitstest, ondeestaat een link naar de index met nog meer geteste laders:
http://lygte-info.dk/revi...20Ikea%20Koppla%20UK.html
Thanks voor je reactie! Deze lader ziet er inderdaad erg netjes uit. Maakt het nog uit welke kabels ik hiervoor gebruik? Heb op dit moment alleen ebay kabel, neem aan dat dit de snelheid van het opladen ook beïnvloed? Zo ja, heb je miss een linkje naar een geschikte (betaalbare) kabel?

Nogmaals bedankt iedereen voor het meedenken! =)
Pagina: 1