Toon posts:

laptop laad niet op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een acer V5-471G
ik heb sinds afgelopen dinsdag dat hij op een of andere manier de accu niet wilt opladen. Dus hij zegt kan niet opladen

dus een nieuwe accu bestelt exact het zelfde probleem en als je hem van stroom afhaalt valt die meteen uit/
als iemand een idee heb hoe ik dit kan oplossen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Acer Klantenservice
Binnen de garantie 078-15 00 23 ( lokaal tarief )
Buiten de garantie 0900-25 00 3 (0,50 € / min )
Onze openingstijden zijn maandag - vrijdag 9.00 - 17.00 uur (zaterdag, zondag en op feestdagen zijn wij gesloten)

Grote kans trouwens dat je oplaadcircuit niet meer werkt of dat de contactjes van de laptop defect zijn; heb je al gemeten met een multimeter of er bepaalde spanningen wel/niet geconstateerd worden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is dat te repareren of is dat en duur iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:37:
is dat te repareren of is dat en duur iets?
Alles is te repareren maar dat kan inderdaad prijzig worden. Zonder daadwerkelijke uitkomst of/wat er niet goed werkt, is er natuurlijk geen prijs aan te hangen. Mogelijk dat de computerboer op de hoek voor 2 tientjes even een half uurtje naar jouw laptop kan kijken en beoordelen of/wat er defect is.

In de botste zin van het woord; ik denk dat je voor het bedrag van een reparatie, een nieuwe/vervangende laptop kan aanschaffen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:53
Hm, een vervangende socket voor de voeding hoeft niet zo veel te kosten, iedereen die een beetje kan solderen heeft vervanging ook zo voor elkaar.

Als je een multimeter hebt; check dan eerst even of je voeding nog werkt (dat hij onbelast wel de juiste spanning geeft is nog geen zekerheid, maar je bent een stapje verder), daarna de laptop open maken en kijken hoe de aansluiting er uitziet, en meten of de spanning op het moederbord komt.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor