Na aantal tegenslagen w10 terughebben

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-07-2022
goede dag mensen

zal even uit legen wat er is gebeurt en wat ik al heb gedaan.

het begon allemaal aantal maanden geleden. nieuwe AMD driver gedownload voor mijn (toen) nieuwe R9 380 4gb van msi toen driver was geïnstalleerd heeft me pc een reboot gemaakt. alles ging goed tot na het inloggen van Windows 10 (dus na dat ik me wachtwoord heb ingevoerd) en kreeg ik een zwart scherm.. dus er was geen mogelijkheid om de driver er af te gooien.. dus het volgt ik ga een recovery uit voeren van mijn Windows 10. als volgt

na 28 uur vast te blijven hangen op 19% heb ik mijn pc maar uit gezet en dus opnieuw weer Windows willen installeren.. en wat denk je... ja Windows beschadigd niet meer leesbaar :'(
dus mijn usb stick gepakt waar Windows 7 bootble op staat.. (dat is mijn originelen Windows waar ik key van heb) die in de pc gestopt is blijkbaar mijn usb stick kapot..

nu heb ik een nieuwe usb stick 64gb 3.0 wat blijkbaar achteraf totaal verkeerd is voor bootble usb mijn win 7 vraag bij installatie of ik de cd wil in stoppen :'(

nu wil ik wel 32gb usb 2.0 gaan kopen.
maar vraag is nu..
is het mogelijk om win 10 pro iso te krijgen en mijn win 7 pro key te gebruiken voor installatie scheel weer wat tijd.. of moet ik echt eerst mijn win 7 installeren en upgrade naar win 10
is het mogelijk dat mijn win 10 pro op mijn bios is opgeslagen (moederbord msi H97 gaming 3) :?

graag jullie tips horen om nu zo snel als het kan me pc weer aan praat tekrijgen O-)
heb geen zin om nog meer tegen slagen te krijgen namelijk.

alvast hardstike bedankt alvast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nieuwste W10 iso downloaden en je kunt je W7 key gebruiken, maar ook skippen, want je had al geactiveerd. Activatie volgt dan vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
KillerAce_NL schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:20:
Nieuwste W10 iso downloaden en je kunt je W7 key gebruiken, maar ook skippen, want je had al geactiveerd. Activatie volgt dan vanzelf.
Owke, dat scheel al een heel hoop.. kan ik die iso gewoon bij microsoft dowloaden? :X

bedankt voor de snelle reactie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209 -> kan je zelf kiezen hoe/wat je wil downloaden.

[ Voor 35% gewijzigd door MAX3400 op 07-07-2016 14:40 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
bedankt.. moet ik Windows 10 gebruiken? of de N om mijn pro te krijgen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gewoon W10 iso downloaden tijdens install kun je opgeven welke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
INSTALLATIE IS GELUKT!

nu is het volgt ik heb geen internet (dat klopt heb je driver voor nodig) dus msi driver gedowload voor win 10 64bit en nu heb ik op me pc gezet en kan nergens in geen 1 map vinden om te installeren nu lees ik dat win 10 nu hoop problemen heeft met drivers iemand oplossing hier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:35
Het is toch gewoon een setup bestand neem ik aan? Maar je hebt 'm naar je pc gekopieerd en nu ben je 'm kwijt ofzo??

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 00:37
Komen deze drivers met een installer of is het een setje van bestanden in een zip archief met typisch een *.inf, *.sys en een *.cat bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Ik heb het probleem opgelost weet nog steeds oorzaak niet maar als ik win 8.1 64bit download lukt hwt wel en kan ik het installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Bedoel je dat als je de drivers voor Win 8.1 x64 downloadt het dan wel lukt om ze geïnstalleerd te krijgen of dat je Win 8.1 x64 download en installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
EricJH schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 01:04:
Bedoel je dat als je de drivers voor Win 8.1 x64 downloadt het dan wel lukt om ze geïnstalleerd te krijgen of dat je Win 8.1 x64 download en installeert?
ik bedoelde win 8.1 driver :9

maar alles draait weer als een zonnetje 8) maar wel maf dat ik die driver moest downloaden om het te laten werken 8)7

https://www.msi.com/Mothe...-3.html#down-driver&Win10 64
dit is de win 10 driver

en deze heb ik uit eindelijk gebruikt
https://www.msi.com/Mothe...3.html#down-driver&Win8.1 64

het kan ook zomaar zijn dat ik nog nooit met dit heb gewerkt? en gewoon niet snapt :X

[ Voor 27% gewijzigd door TerrorDanny94 op 08-07-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Dat zijn dezelfde drivers. Heb je installer gebruikt met de network manager of het zip archief met enkel de drivers?
Pagina: 1