Paysafecard opzeggen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.484 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Topicstarter
Beste,

Ik heb onlangs een paysafecard account aangemaakt maar bij nader inzien toch niet gebruikt. Nu wilde ik deze graag opzeggen. Ik heb een mail naar info.nl@paysafecard.com gestuurd voor de opzegging. Krijg ik deze mail terug:

Beste paysafecard gebruiker,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Gelieve de opzeggingsbrief zelf te schrijven en ondertekenen en deze als antwoord op onze e-mail op te sturen.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Met vriendelijke groet,
Uw paysafecard team.

Nou oke snap ik 'denk ik'

Heb ik alle gegevens in de mail gezet met daaronder een foto van mijn handtekening. Stuur dit word document op. Krijg ik dit weer terug:

Beste paysafecard gebruiker,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Gelieve een nieuwe opzeggingsbrief te schrijven en deze handigmatig te ondertekenen. Scan de brief en stuur deze naar ons als antwoord op onze e-mail.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Met vriendelijke groet,
Uw paysafecard team.

Nu vraag ik mij af.. Wat is de format van de opzeggingsbrief? In wat voor bestandstype moet ik de hele riedel terugsturen? En moet deze compleet zelf geschreven zijn en opgestuurd?
Op die laatste kan ik gezien bovenstaande mail al wel op ja beantwoorden en is ook geen probleem. maar de vorige 2 heb ik mijn vraagtekens bij. Nergens op paysafecard kan ik het antwoord vinden hoe de layout en etc. moet voor een opzeggingsbrief.

hier staat dat het in de algemene voorwaarden staat:
https://www.paysafecard.com/nl-nl/faq/hoe-werkt-opzegging/
Alleen kan er niks over vinden. ik heb overigens dit account nog korter dan 2 weken en ik wil het ook graag opgelost hebben voor deze 2 weken. ;)

Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-04 15:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij voldoe je op de volgende manier aan de opzegging:

- tik in Office een opzeggingsbrief.
- plak op die brief een scan/foto van je handtekening
- converteer de brief naar PDF en zet alle beveiliging aan (niet editable maken etc)
- mik die hele PDF op de mail

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:11
In word een briefje tikken, printen, ondertekenen, inscannen en als PDF bij je mail voegen.

Je snapt hoop ik zelf wel dat een mail zomaar beantwoorden + een foto van iemand zijn handtekening niet echt geaccepteerd wordt. :?

Aangezien de antwoorden al gegeven zijn en dit echt iets is tussen jou en paysafecard een slotje.

[ Voor 61% gewijzigd door Señor Sjon op 07-07-2016 14:02 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.