Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil Windows 10 32 bits updaten naar Windows 10 64 bits. Wie kan mij hiermee verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil Windows 10 32 bits updaten naar Windows 10 64 bits. Wie kan mij daarbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Zelf weinig moeite gedaan merk ik?

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

Gewoon de 64-bit setup draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:33
Dat is een kwestie van herinstalleren. Dit kan niet als in-place upgrade. Zorg voor een goede backup van al je documenten en programma's. Wel even de 64 bit Windows installer downloaden op de link van The Realone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:31

itarix

404 soul not found

Je kan niet zover ik weet een 32bit versie upgraden naar 64bit. Wat wel kan is een volledig nieuwe installatie. Download hier https://www.microsoft.com...are-download/windows10ISO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Idd een in-place upgrade is niet mogelijk. upgraden van een OS moet altijd indezelfde architectuur gebeuren. Dus 32 -> 32 bits en 64->64 bits.
Van 32 naar 64 of andersom dient altijd via een clean install te gebeuren.

Als je 32 bits windows 10 reeds geactiveerd is, kan je gewoon via MCT de 64bits versie downloaden.
Dan een clean install doen en de productkey overslaan. Eenmaal als windows geinstalleerd is zal deze weer automatisch activeren (er zit nl geen verschil in je recht op activatie tussen 32 en 64 bits).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
Zeldzame soeple start post :/

Maar idd herinstalatie is de enige manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT.

Inderdaad wat o.a. DarkSide in "Ik wil Windows 10 32 bits updaten naar Windows 10 64 bits." zegt. Vergeet niet te backuppen en die backup(s) te verifiëren.

Maar op deze manier is er weinig hulp te bieden, zo zonder inzicht in waar je precies vastloopt. Ik stel voor dat je eerst even wat andere vergelijkbare topics doorneemt en ook Het algemeen beleid #quickstart nog even leest. Open dan gerust een nieuw topic met meer info in de topicstart over waar je vastloopt etc. Een topicstart met alleen ... gaat niet werken ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.