Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super00721
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik zoek een?
Vervangtoestel voor mijn LG L90 http://www.gsmarena.com/lg_l90_d405-6100.php

Wat is je budget?
150 € tot 250€, kan waarschijnlijk gestretched worden tot 270-280

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
  • telefoneren (ook via bluetooth)
  • smsen
  • GPS navigatie (Waze, Runkeeper, geocache)
  • diversen zoals reddit, facebook, ... lezen
  • remote voor plex
Wat heb je zelf al gevonden?
Eerst raadde een collega de OnePlus X aan, maar het gebrek aan updates, en het niet in voorraad zijn, hebben me doen beslissen hier niet voor te gaan.

De Elephone P9000 leek me ook wel iets https://www.amazon.de/Ele...F8&qid=1467714086&sr=1-14

Ook LG X-series en nog een andere (merk/model vergeten) kwam bij mijn zoektocht te voorschijn, maar reviews op amazon spraken hier en daar over dealbreaking bugs (wifi-problemen, of gebroken glas,...)

Wat zijn mijn keypoints?
  • android 6.0, of OTA upgrade mogelijk naar 6.0
  • stock android, of zo weinig mogelijk rommel apps
  • SD-card als uitbreiding, ik gebruik geen tweede SIM
  • GPS en Wifi (zo goed als) foutloos werkend
  • 16 Gb of meer. Een van de problemen bij m'n LG L90 is dat app updates amper nog gaan wegens plaats te kort
  • moet sneller zijn als m'n LG90. Een app openen, of de camera openen gebeurt meestal met vertraging
  • zo goed als ready to use, ik wil geen gepruts met bootloaders, nightly ROM's,...
  • hoesje, accessoires, en dergelijke verkrijgbaar
  • in geval van problemen, garantie gemakkelijk en snel aanspreekbaar, dus ik prefereer bekende shops (Amazon, Bol, coolblue,...) die in België leveren
Ik weet het, vrij veel eisen, maar ik wil een smartphone voor dagelijks, divers gebruik, waar ik weer een paar jaartjes mee verder kan. Helaas is het budget er niet, anders zou ik voor een flagship gaan zoals de Samsung S7 (fingerprint, en zo)

Alvast bedankt om mee te helpen denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super00721
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-11-2024
Dank je wel, de specs zien er degelijk uit. Ik ga nu wat reviews lezen.

Dit toestel lijkt ook betrouwbaarder dan de Elephone P9000 die ik ondertussen zag. (onbekend is onbemind). Alhoewel ik uitgebreid ga vergelijken.

Iemand een idee hoe de chipsets tegenover elkaar staan? Helio P10 MTK6755 vs. Qualcomm Snapdragon 615