Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282841

Topicstarter
Goedemorgen Tweakers,

Bij ons op kantoor maken wij gebruik van iPads in combinatie met een portaal. Op dit portaal kunnen vaklieden hun uren registreren en hun geplande werkzaamheden per dag bekijken.

Nu is het zo dat er klachten binnen komen dat het portaal zich automatisch uitlogt. Echter blijven wel de inloggegevens ingevuld staan. Zij hoeven dus enkel op "inloggen" te drukken waarna zij weer in het portaal zitten. Dit wordt als grote hinder ondervinden bij de vaklieden en dient dus opgelost te worden. Onderstaande foto geeft een beeld van de melding waarna zij worden doorgestuurd naar het opnieuw inloggen scherm.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/i2jygtnu9pmm8.jpg
Ik heb de gegevensformulieren/geschiedenis e.d. allemaal verwijderd. Hij bleek het toen te doen. Echter na het weekend kreeg ik de eerste melding weer, het werkte weer niet. Ik kom er niet uit, met een andere browser (Chrome/Safari) werkt het ook niet.

Mijn vraag aan jullie is, weten jullie een oplossing? Is er een instelling die ik moet aanzetten om wel continu ingelogd te blijven?

Graag jullie reactie. Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 00:03
Portal zal je sessie uitloggen na een bepaalde periode van inactiviteit (meestal vanwege veiligheid).
Kortom als je een langere periode wilt zul je of bij de maker van het portal moeten zijn,
of met iets van javascript activiteit moeten simuleren waardoor de sessie actief blijft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282841

Topicstarter
@gekkie, dank voor je reactie ik ben voor zover geholpen.