Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• SamuraiP1zzaCat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04 20:21
Hi,

Ik heb een iPhone 6 en wil overstappen naar Android, maar al mijn foto's staan in sync met iCloud. Is er een manier om je Google Photo's te syncen met iCloud? Of moet ik echt over gaan stappen naar Google Drive?

Ik kan er op internet niet echt veel over vinden, op alleen wat oudere topics na.

Beste antwoord (via SamuraiP1zzaCat op 07-07-2016 10:17)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:18
Dat kan niet, want Apple.
Geen bash, maar je kunt beter overstappen op Google Foto's.
In plaats van iCloud zet je dan al je foto's in de backup van Google, wat wel werkt met iOS én Android.

Alle reacties

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 18:02
Heb je al je foto's nog lokaal op je iphone staan? Installeer dan de google photo app. Hij synchroniseert dan alles.

Anders kun je op een desktop alle foto's downloaden uit icloud en dan synchroniseren met de desktop app van Google Photo.

https://photos.google.com/apps?hl=nl

Let wel op dat google photo alles opslaat in een lagere resolutie in de gratis versie. Voor mij prima maar misschien dat dit voor jou een probleem is.

• SamuraiP1zzaCat
m3gA schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:51:
Heb je al je foto's nog lokaal op je iphone staan? Installeer dan de google photo app. Hij synchroniseert dan alles.

Anders kun je op een desktop alle foto's downloaden uit icloud en dan synchroniseren met de desktop app van Google Photo.

https://photos.google.com/apps?hl=nl

Let wel op dat google photo alles opslaat in een lagere resolutie in de gratis versie. Voor mij prima maar misschien dat dit voor jou een probleem is.
Thanks maar ik zou dan ook willen dat vanaf mijn Android mijn foto's geupload worden naar iCloud automatisch

Acties:
  • Beste antwoord

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:18
In plaats van iCloud zet je dan al je foto's in de backup van Google, wat wel werkt met iOS én Android.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:35

13art

Moderator Mobile
Heb het topic aangemerkt als vraag topic

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• SamuraiP1zzaCat
dutchgio schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:12:
Ja thanks, heb wat meer ingelezen en het lijkt er inderdaad op dat iCloud gewoon niet lekker werkt. Ik ga alles op Google Drive zetten. Heb ook mijn stack account maar weer eens opgediept. Die kan ook automatisch foto's uploaden naar de cloud.
Pagina: 1