Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Missende crew pagina

Pagina: 1
Acties:

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
Dag Tweakers,

Weet niet helemaal zeker of ik hier goed zit, maar probeer het toch maar. Zojuist las ik reviews: Zomergames Round-up - Zes games voor tijdens de vakantie en zag ik rechts een foto van de reviewers Jurian Ubachs en Paul Hulsebosch staan. Als ik er op klik krijg ik een 404 error.

Weet niet of ze een gezamelijke crewpagina hebben, maar hij werkt iig dus niet ;)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Yes, je hebt een bug (of op zijn minst een tekortkoming) in ons cms gevonden!
Individuele redacteuren hebben een profielpagina. Zie bijvoorbeeld die van Jur - https://tweakers.net/crew/238/

Zo heel af en toe schrijven echter artikelen samen, zoals die met de zomergames. In dat geval zetten we uiteraard beide namen boven het artikel. Alleen heeft het gelegenheidsduo dan geen profielpagina en dus krijg je een 404. Ik ga daar eens een balletje over opgooien bij de programmeurs, want een 404 is natuurlijk niet de bedoeling.

Thx,

Paul

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
Paul Hulsebosch schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:55:
Individuele redacteuren hebben een profielpagina. Zie bijvoorbeeld die van Jur - https://tweakers.net/crew/238/

Zo heel af en toe schrijven echter artikelen samen, zoals die met de zomergames. In dat geval zetten we uiteraard beide namen boven het artikel. Alleen heeft het gelegenheidsduo dan geen profielpagina en dus krijg je een 404. Ik ga daar eens een balletje over opgooien bij de programmeurs, want een 404 is natuurlijk niet de bedoeling.

Thx,

Paul
Yes, geeft een goed gevoel op de donderdag! Wat krijg ik ervoor, eeuwige dankbaarheid? :>

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Paul Hulsebosch
Ja, wat is er mooier dan eeuwige dankbaarheid ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Paul Hulsebosch schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:55:

Thx,

Paul
Het is een bug. In dit geval heeft het 'gezamelijk account' geen 'crew'-vinkje en zou er dus ook geen link voor gegenereerd moeten worden. Echter was die check op die plek verkeerd. Ik heb dat nu gefixed voor de aanstaande release.

Als je wel een crew-pagina daarvoor wilt dan moet in de DSP het crew-vinkje dus aangezet worden, maar imo blijft dat een hack en zou het beter zijn als je gewoon meerdere auteurs aan een artikel kan koppelen (maar dat is meer iets voor een DSP overhaul ;))

Intentionally left blank

• Paul Hulsebosch
Kijk, de devvers hebben het zelfs al op de radar staan :)

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:26
Kwam dit ook melden :)
Out of curiosity, hoe vaak wordt er ongeveer gereleased?

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

bartvb schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:05:
Kwam dit ook melden :)
Out of curiosity, hoe vaak wordt er ongeveer gereleased?
Elke drie weken op dinsdag rond 13:37u, aangekondigd met een Development-iteratie .plan :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:26
Dan wordt een SCRUM sprint afgesloten en worden grote/nieuwe dingen geintroduceerd.

Ik neem aan dat tussendoor ook kleine fixes worden gedaan en dat die geen 3 weken hoeven te wachten :)

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Tenzij het echt heel dringend is om een fix door te voeren wordt dat afaik niet gedaan.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Pagina: 1