Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik452
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-09 19:23
Hallo,

Ik heb een vraag en ik kom er niet helemaal uit. Ik ben nieuw op het gebied van bitcoin minen en het lijkt mij wel leuk om te doen! De vraag is kan je er nog steeds winst op maken? Mijn budget is 150 euro en daarvan zou ik graag een mining rig willen maken! Heeft iemand advies etc?

(ik weet niet zeker of dit de juiste categorie is voor dit topic)

Beste antwoord (via rik452 op 07-07-2016 06:01)

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:10
Als je er makkelijk winst op zou kunnen maken dan zouden we het allemaal zo doen! Met de hardware investering, stroom investering en het feit dat je concurreert met bedrijven in China die gigantisch groot zijn, is het niet winstgevend

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:10
Als je er makkelijk winst op zou kunnen maken dan zouden we het allemaal zo doen! Met de hardware investering, stroom investering en het feit dat je concurreert met bedrijven in China die gigantisch groot zijn, is het niet winstgevend

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rik452
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-09 19:23
Jammer dat ik je het beste antwoord moest geven haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 09:39
Idd, helemaal in het begin kon ik nog met een radeon HD5770 nog enkele bitcoins per week minen, tegenwoordig heb je er waarschijnlijk 1000 nodig en dan kan je er 1 minen in een jaar oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-09 16:49

Perkouw

Moderator General Chat
Op Tweakers verwachten we eigen inzet, dat mis ik hier. Bovendien is het antwoord op je vraag met een minimaal zoek opdracht al te vinden. Dit topic doe ik dan ook op slot.

Dit topic is gesloten.