Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modderofpearl
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19-03-2024
Sinds een maand of drie probeer ik een back-up te maken van mijn Nokia Lumia 1520, in OneDrive. Foto's worden keurig opgeslagen, maar als ik een back-up van mijn apps en instellingen wil maken, dan blijft de voortgang op 97% hangen, en geeft dan een mededeling dat er geen verbinding gemaakt kan worden met OneDrive, en dat ik mijn telefoon moet bijwerken en het opnieuw moet proberen. Er is echter niets bij te werken, alle updates zijn geinstalleerd (OS WP 8.1). Inmiddels heb ik al twee keer een harde reset moeten uitvoeren, maar nog steeds wil deze back-up niets doen.
Kan iemand mij op weg helpen? Dank!

Beste antwoord (via rens-br op 12-01-2017 10:14)

• modderofpearl
Het is mij gelukt om een backup te maken, maar uitsluitend van instellingen. De optie voor backups voor apps heb ik uitgezet, en toen lukte het wel. De oude backup in OneDrive is vanzelf verdwenen, en alleen die van vandaag is zichtbaar.
Vreemd is overigens wel dat als ik nu nog een keer een backup wil maken van uitsluitend de instellingen, ik weet dezelfde foutmelding krijg dat er geen verbinding met OneDrive gemaakt kan worden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 868309

heb hetzelfde probleem met Lumia 640LTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiesk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-04 09:09
Hey toevallig, hier nu hetzelfde probleem met een 640LTE.

Als ik kijk op de telefoon zie je staan laatste backup 6 maanden geleden. Online in OneDrive staat wel dat de backup van vandaag is.

Ik vond ergens nog een postje op een forum dat je de oude backup moest verwijderen, daarna zou hij het wel doen. Heb daar niet zo'n trek in.

https://answers.microsoft...ea-4597-ac44-595d1cbb228c

[ Voor 19% gewijzigd door Tiesk op 09-01-2017 22:33 . Reden: linkje gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modderofpearl
oude backup verwijderen helpt niet

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• modderofpearl
Het is mij gelukt om een backup te maken, maar uitsluitend van instellingen. De optie voor backups voor apps heb ik uitgezet, en toen lukte het wel. De oude backup in OneDrive is vanzelf verdwenen, en alleen die van vandaag is zichtbaar.
Vreemd is overigens wel dat als ik nu nog een keer een backup wil maken van uitsluitend de instellingen, ik weet dezelfde foutmelding krijg dat er geen verbinding met OneDrive gemaakt kan worden.