Gewoon een spook
Vraag
Beste antwoord (via Janspook op 07-07-2016 21:37)
De connectors er af halen is echt een slecht idee, zo mol je de boel op een manier die niet meer te herstellen is. Gewoon één connector los laten hangen, daar is niets mis mee.
Of doe hem met een tie wrap vast aan de rest van de kabel, hang hij niet helemaal los maar hoef je hem ook niet af te knippen.
Of doe hem met een tie wrap vast aan de rest van de kabel, hang hij niet helemaal los maar hoef je hem ook niet af te knippen.
🇺🇦
Alle reacties
Gewoon laten zitten, deze pci stekker(s)kun je afzonderlijk van elkaar gebruiken.
Als er 1 los hangt kan dat geen kwaad.
Als er 1 los hangt kan dat geen kwaad.
Move naar Videokaarten en Beelschermen, daar past dit een stuk beter.
In OH past die nog beter, aangezien het een vraag is over de voeding, niet over de videokaartSA007 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:02:
Move naar Videokaarten en Beelschermen, daar past dit een stuk beter.
De connectors er af halen is echt een slecht idee, zo mol je de boel op een manier die niet meer te herstellen is. Gewoon één connector los laten hangen, daar is niets mis mee.
🇺🇦
Waarom koop je niet gewoon een voeding welke bij de PC past? Een 750W voeding is bedoeld voor vier GTX 1070's en niet voor één. Jouw PC verbruikt 250W dan koop je geen 750W, dat is alleen maar minder veilig, duurder in aanschaf en de PC verbruikt alleen maar meer hierdoor.Janspook schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:59:
Mijn vraag
Ik heb een Corsair RM750x. Binnen kort ga ik de gtx 1070 kopen
Nu is mijn problem dat de 1070 die ik wil maar 1 8pin connector nodig heeft. De corsair 750x heeft 2 connectors aan 1 kabel is het vervolgens mogelijk om 1 van die connectors eraf te halen zodat er nog maar 1 pci connector overblijft?
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Pagina: 1