Blue Shift schijnt idd vrij kort te zijn. Serious Sam is gewoon een leuk spel alleen niet voor 100 piek. Serious Sam is gewoon "schiet alles neer wat beweegt"
Verwijderd
Serious Sam is niks anders dan schieten. Een echte doom kloon maar wel supercool! (helemaal als je met zijn vieren de singleplayer missies gaat doen, via internet)
Zit niet echt een verhaal in, dat is wel jammer.
Blue shift is idd aan de korte kant, maar ik weet niet als je half-life zelf hebt gedaan anders zou ik daarvoor gaan. Ook kan je blue shift direct op hard gaan spelen als je nog niet zo veel ervaring hebt. Dan doe je er wat langer over en is het wat uitdagender. Puzzels zijn er genoeg in blue shift. Het is niet alleen maar knallen zoals in SS.
Zit niet echt een verhaal in, dat is wel jammer.
Blue shift is idd aan de korte kant, maar ik weet niet als je half-life zelf hebt gedaan anders zou ik daarvoor gaan. Ook kan je blue shift direct op hard gaan spelen als je nog niet zo veel ervaring hebt. Dan doe je er wat langer over en is het wat uitdagender. Puzzels zijn er genoeg in blue shift. Het is niet alleen maar knallen zoals in SS.
Verwijderd
Neh niet blueshift doen... te kort makkelijk etc
Serious sam tja vind ik ook geen 100 piek waard. HEt is wel leuk enzo maar toch
Ik zou gewoon een ander spel kopen.
Serious sam tja vind ik ook geen 100 piek waard. HEt is wel leuk enzo maar toch
Ik zou gewoon een ander spel kopen.
Verwijderd
Op dit moment zou ik voor Operation flashpoint gaan.
Campaign game is erg leuk, leuk verhaal. Internet werkt nog niet 100% maar dat zal vast wel goed komen met een patch (die er komt, maar pas veel later)
edit: download de demo eens van Serious Sam, dan weet je hoe het speelt en hoe het eruitziet.
Campaign game is erg leuk, leuk verhaal. Internet werkt nog niet 100% maar dat zal vast wel goed komen met een patch (die er komt, maar pas veel later)
edit: download de demo eens van Serious Sam, dan weet je hoe het speelt en hoe het eruitziet.
Serious Sam kost helemaal geen 100 piek, het is verkrijgbaar voor 69 piek...
Operation Flashpoint, hmmm eigenlijk iets te duur vind ik... (ik wou tussen Blue Shift en Serious Sam kiezen omdat die wat aan de goedkopere kant waren) -- maar ja, m'n studiefinanciering is toch al binnen en aangezien ik er nu niets meer van hoef te betalen...
Operation Flashpoint, hmmm eigenlijk iets te duur vind ik... (ik wou tussen Blue Shift en Serious Sam kiezen omdat die wat aan de goedkopere kant waren) -- maar ja, m'n studiefinanciering is toch al binnen en aangezien ik er nu niets meer van hoef te betalen...
De game is het waardOp dinsdag 26 juni 2001 12:59 schreef Brian Dickens het volgende:
Mijn pauze begint zo, ik denk dat ik toch maar voor Operation Flashpoint ga...
Exit Blue Shift en Serious Sam dus...
Zo, ben weer terug van m'n pauze. En een "Operation Flashpoint" rijker. Het is dat die PC's hier op mijn stagebedrijf niet echt geschikt zijn voor het spel, anders was ik het nu alvast gaan spelen... 
Modje, topic kan eventueel wel dicht hoor.
Modje, topic kan eventueel wel dicht hoor.
Waarom haal je nu dit topic weer naar boven???? 
Trouwens, ik heb Blue Shift ondertussen toch al weten te 'regelen'. Er is niet veel aan en het was dus alweer snel van m'n HD verdwenen.
Modje, topic dicht aub.
Trouwens, ik heb Blue Shift ondertussen toch al weten te 'regelen'. Er is niet veel aan en het was dus alweer snel van m'n HD verdwenen.
Modje, topic dicht aub.
Pagina: 1