Removed.
[ Voor 99% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:40 ]
[ Voor 99% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:40 ]
[ Voor 151% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:41 ]
Als je prijzen bekijkt in de US zijn ze bijna altijd zonder BTW - per staat wil de BTW namelijk nogal flink verschillen. Als je de BTW erbij optelt zoals wij die hebben (21%) dan kan het alsnog een duur grapje worden. Daarnaast; mocht je gepakt worden krijg je ook nog importkosten van het apparaat bovenop de BTW.bloodyus schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:28:
Ziet er goed uit BatmanNL, ik vroeg mij alleen af hoe het scherm is, bijvoorbeeld in de zon of met veel licht?! Daarnaast vind ik het ook zonde om voor een touchscreen te betalen, terwijl ik dat niet zal gebruiken.
Ik heb ook nog eens goed zitten kijken naar een Macbook. Als je de prijzen in Amerika vergelijkt met die in Nederland scheelt dat echt een boel geld (tot wel 300 EURO).
Is het niet (investeringstechnisch) handig en slim om daar een Macbook te kopen en dan na de vakantie voor nagenoeg geen verlies in Nederland weer te verkopen?
Wat voor Macbook is het meest waardevast en voldoet aan mijn eisen (voor videobewerking)?
Voor wat ik zo snel kon zien, viel de Macbook Air al af.
[ Voor 131% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:41 ]
Dat zal je dan inderdaad niet meer reddenbloodyus schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:18:
[...]
Hmm, in dat geval is in Nederland een laptop kopen toch misschien een betere optie.. Bedankt voor de tip!
[...]
Ik zal hier nog even naar kijken, maar ik ga zondagavond al weg, dus geen idee of Dell die laptop nog op tijd kan leveren. Toch bedankt voor het advies!
Je zou ook kunnen kijken naar een 2ehands als je zo snel een laptop nodig hebt en niet bang wilt zijn iets écht heel duurs kwijt te raken.bloodyus schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:18:
[...]
Ik zal hier nog even naar kijken, maar ik ga zondagavond al weg, dus geen idee of Dell die laptop nog op tijd kan leveren. Toch bedankt voor het advies!
[ Voor 98% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:41 ]
Ik haal zelf eigenlijk bijna altijd mijn laptops van V&A (Behalve bij deze Clevo dusbloodyus schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:42:
[...]
Goeie tip, ik ga ook eens op V&A kijken idd..
Wat betreft jouw aanbieding, ik kom zelf uit Rotterdam en heb voor ik vertrek eigenlijk niet meer de tijd om naar Almere te rijden haha..
Even een klein dingetje tussendoor. Ik weet niet of het belangrijk is voor jou keuze maar er gaan geruchten dat er medio september - einde dit jaar een compleet vernieuwde MBP aankomt. Daar heb je nu natuurlijk niets aan, maar misschien is het handig om hier nu alvast rekening mee te houden mocht je de laptop die je nu gaat kopen weer door willen gaan doorverkopenbloodyus schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:17:
Ik heb alleen totaal geen verstand van Macbooks, ben vandaag bij de Mediamarkt wezen kijken en de 13inch lijkt mij groot genoeg. Maar welke soort zou bij mijn video-editing en LoL verslaving passen?
[/i]
Ik hoop zo voldoende info verstrekt te hebben en ben benieuwd naar jullie tips en reacties!
En voor de TS eventueel deze?BatmanNL schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 00:24:
Wou zelf voor mijn volgende opleiding straks dezehttps://tweakers.net/pric...0-15isk-(80nv00hmmh).html halen, heeft een i7, een (iets wat kleine) ssd en een gtx 960. Eigenlijk een beetje overkill maar voor 1000 euro is dit aardig goed bang/buck
De Dell heeft een iets minder schreeuwerig game uiterlijk (al vind ik dat van de Lenovo ook nog wel meevallen) en witte backlight ipv rood bij de Lenovo. Nadeel is denk ik wel de bouwkwaliteit, in meerdere (video)reviews zie je toch wel dat het toetsenbord naar beneden veert als je aan het typen bent. Dat lijkt me niks en is bij de Lenovo volgens mij beter voor elkaar.CCJJVV schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:10:
Misschien de grotere broer van de Dell laptop die jij had, de Dell Inspiron 15 7559. Zit ook standaard geen ssd bij maar omdat hij €899 is heb je nog 100 euro om een m.2 ssd in het open slot te stoppen. Van die 100 € kan je toch een redelijke ssd kopen. Net iets te zwaar 2.6 kilo maar dan krijg je ook wel een mooie laptop die niet een schreeuwerig gamedesign heeft maar wel de specs heeft van een "budget" gaming laptop.
[ Voor 98% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:42 ]
Hij heeft het over League of Legends en Hearthstone. Die draaien echt meer dan prima op een Macbook. Dus, waar heb je het precies over?ParaDroid2 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:31:
Je beseft je dat op een Macbook niet te gamen is?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq