Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik heb een wireless headset, de G930 van Logitech. Helaas heeft dit model last van een microusb poort die los contact maakt door slecht soldeerwerk.

Nu heb ik hier nog niet zo veel last van, slechts heel af en toe pakt hij de kabel niet maar om erger te voorkomen zoek ik een kleine verlengkabel die ik voor altijd in mijn headset kan laten zitten.

Verlengkabels zijn er genoeg maar kleine kabels van enkele centimeters krijg ik niet gevonden. Iemand enig idee waar ik dit soort kleine verlengkabels kan vinden?

Bij voorbaat dank.

Alle reacties

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Aankoopadviesvragen horen niet in het Shopping Forum. Ik verplaats het naar het Mobile Aankoopadviesforum, maar ik mis in de openingpost ook wel eigen inzet. Laat zien waar je zelf al naar gezocht hebt de volgende keer.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Met 25 CM hangt de kabel constant in mijn nek, kabels van dit formaat zijn er in overvloed maar < 10 CM zijn een stukje lastiger te vinden.
Die had ik ook al gevonden maar ik ben bang dat dit het probleem niet verhelpt omdat bij het inpluggen er nog steeds druk wordt uitgeoefend op de poort van de koptelefoon zelf.

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10-11 10:11
Hier van 6 inch wel een beetje prijzig ;)

http://m.ebay.co.uk/itm/Y...-YCS-basics-/301582245961

Een keertje oprollen en met tirepje vast maken een optie?
Pagina: 1