Beste lezer,
Op advies van vrienden heb ik deze week een nieuwe videokaart gekocht (AMD GTX 960 2G). Helaas had ik de grootte van het ding iets onderschat en past ie net niet in mijn huidige computerkast. Aangezien ik de kaart wel wil gaan gebruiken heb ik (neem ik aan) een grotere kast nodig.
Stel ik vind een grotere kast, kan ik dan simpelweg de inhoud van mijn huidige, overplaatsen naar de volgende?
Zo ja, welke kast is dan geschikt? Ik hoef enkel een kast waar alles inpast en het maakt me niet uit hoe hij eruit ziet. Het liefste houd ik de prijs zo laag mogelijk.
Ik heb nu een standaard computer (HP P6 2104 ed) met de volgende specs:
Microsoft Windows 7 Home Premium
Versie 6.1.7601 Service Pack 1 Build 7601
Processor Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40GHz, 3401 MHz, 4 core('s), 8 logische processor(s)
BIOS-versie/datum AMI 7.16, 23-3-2012
Geïnstalleerd fysiek geheugen (RAM) 6,00 GB
Totaal fysiek geheugen 5,98 GB
Beschikbaar fysiek geheugen 2,50 GB
Totaal virtueel geheugen 12,0 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 7,35 GB
Ruimte voor wisselbestand 5,98 GB
AMD Radeon HD 7500 --> AMD GTX 960 2G
Forton source PSU 600W ATX12V v2.3
Vooral de videokaart en de voeding nemen redelijk wat ruimte in.
Ik weet verder heel weinig af van het in elkaar zetten van computersystemen zo hierbij mijn excuses voor eventuele domme vragen. Ook als ik zaken over het hoofd zie dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt.
Op advies van vrienden heb ik deze week een nieuwe videokaart gekocht (AMD GTX 960 2G). Helaas had ik de grootte van het ding iets onderschat en past ie net niet in mijn huidige computerkast. Aangezien ik de kaart wel wil gaan gebruiken heb ik (neem ik aan) een grotere kast nodig.
Stel ik vind een grotere kast, kan ik dan simpelweg de inhoud van mijn huidige, overplaatsen naar de volgende?
Zo ja, welke kast is dan geschikt? Ik hoef enkel een kast waar alles inpast en het maakt me niet uit hoe hij eruit ziet. Het liefste houd ik de prijs zo laag mogelijk.
Ik heb nu een standaard computer (HP P6 2104 ed) met de volgende specs:
Microsoft Windows 7 Home Premium
Versie 6.1.7601 Service Pack 1 Build 7601
Processor Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40GHz, 3401 MHz, 4 core('s), 8 logische processor(s)
BIOS-versie/datum AMI 7.16, 23-3-2012
Geïnstalleerd fysiek geheugen (RAM) 6,00 GB
Totaal fysiek geheugen 5,98 GB
Beschikbaar fysiek geheugen 2,50 GB
Totaal virtueel geheugen 12,0 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 7,35 GB
Ruimte voor wisselbestand 5,98 GB
AMD Radeon HD 7500 --> AMD GTX 960 2G
Forton source PSU 600W ATX12V v2.3
Vooral de videokaart en de voeding nemen redelijk wat ruimte in.
Ik weet verder heel weinig af van het in elkaar zetten van computersystemen zo hierbij mijn excuses voor eventuele domme vragen. Ook als ik zaken over het hoofd zie dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt.