CD telefoonhouder

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Hoi,

In mijn zoektocht naar een goeie telefoonhouder voor mijn nieuwe auto kwam ik op het volgende product uit:

http://www.ebay.com/itm/U...3b91b4:g:ryMAAOSwJQdXBhPb

(niet perse deze, wel dit model)

Ik wil geen zuignap op mn ruit, geen plakspul op het dashboard, en mijn roostertjes zijn niet geschikt voor de meeste ventilatie rooster houders.

Deze CD player houder vond ik wel geniaal bedacht omdat ik mijn CD speler nooit gebruik. Enige is: ik wil hem wel graag heel houden :p Wat is jullie mening over dit product, zou het makkelijk je CD speler slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Hier wel (CD-speler in dashboardkastje). :P

Waarom niet gewoon een Proclip van Brodit met eventueel een universele klemhouder?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zit dat niet enorm in de weg als je je radio wilt bedienen ? Bovendien ben ik geen fan van die magnetische dingen, beetje jammer om hiervoor iets op je telefoon (of hoesje) te moeten plakken.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf altijd de actieve houders van carcomm icm proclip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Señor Sjon schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:17:
Hier wel (CD-speler in dashboardkastje). :P

Waarom niet gewoon een Proclip van Brodit met eventueel een universele klemhouder?
Goeie! Heb je nog een aanrader voor een goede verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Amazon.de zijn ze meestal wel goedkoop te vinden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 16:36
Je cd speler is hier ook echt niet voor bedoeld. Zou er zelf weinig vertrouwen in hebben als ik het zo zie.

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk33
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Je wilt misschien geen zuignap op je ruit maar dat is wel de meest degelijke oplossing die ook nog eens niet permanent is. Geef dan wel geld uit aan een goede (niet een van 5 euro) dan blijft ie ook echt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dirk33 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:35:
Je wilt misschien geen zuignap op je ruit maar dat is wel de meest degelijke oplossing die ook nog eens niet permanent is. Geef dan wel geld uit aan een goede (niet een van 5 euro) dan blijft ie ook echt zitten.
Dat heb ik een tijdje gehad, maar dan zit er zo'n lelijke zuignap in beeld en als je hem verwijdert zo'n ronde vlek. Het schijnt dan weer reden te zijn om in te breken in de auto, want men denkt dat je wellicht een navigatiesysteem onder de stoel of in het dashboardkastje hebt liggen. Of dat nog een actueel probleem is, weet ik niet :)

Voor datzelfde geld koop je een Brodit ProClip en dat zit beter vast en is prima te verwijderen. Doorgaans haak je hem aan een kant vast aan een paneel en aan de andere kant plak je hem vast. In onze beide auto's hebben we zo'n ding zitten, al zeker 8 jaar, en ze zitten nog steeds muurvast :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Uiteindelijk ben ik hierop uitgekomen:

Omdat ik wel gecharmeerd ben van een magneethouder, maar niet mn ventilatie rooster vol wil en Brodit ze niet heeft, zelf een combinatie gemaakt: Hoefde maar 1 extra gaatje in de Brodit te boren, ideaal. Het magneet houdertje kostte maar zo'n 3 euro op ebay.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/4k8f7l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/zu0e1h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/xnrgb7.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Dirk33 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:35:
Eentje van de Action omdat we het nauwelijks gebruiken, € 3,-
Zet m in een keer goed dr op en hij blijft goed zitten..

Echt onzin om daar veel geld aan uit te geven

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik hang mijn S4 met zijn openklaphoesje altijd in de CD gleuf. Gaat prima. (Ook een Ford, zelfde audio systeem zo te zien)

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 19:57
Ik gebruik de ExoGear ExoMount Touch met zuignap. De zuignap is voorzien van een lijmlaagje die geen zooi achterlaat op je dashboard. Hij plakt alleen op vlakke oppervlakken.

Afbeeldingslocatie: http://www.photo-online-bh.com/eBay/Product/exogear-exomount-touch-universal-car-mount-for-iphone-smartphone-gps-01.jpg

De rode knop in het midden activeert de klemmen. Dus als je je telefoon daar tegen aan drukt ziet ie direct vast. Aan de achterzijde zitten 2 knopjes waarmee je de klemmen weer kunt resetten en je telefoon uit de houder kunt nemen.

Als de lijmlaag op de zuignap vies is dan kun je die schoon spoelen met wat water, waardoor hij weer als nieuw vastplakt. Bevalt super en zit bij mij gewoon permanent op m'n dashboard.

Er zijn ook varianten voor montage in ventilatieroosters of cd-spelers overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 25-08-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen V
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-07 23:57

Jeroen V

yadda yadda yadda

Ik heb ook zo'n CD slot houder, en dat bevalt prima. Ventilatorroosters zijn vrij, en de CD gebruik ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 13:12
Snuurtje schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:44:
Uiteindelijk ben ik hierop uitgekomen:

Omdat ik wel gecharmeerd ben van een magneethouder, maar niet mn ventilatie rooster vol wil en Brodit ze niet heeft, zelf een combinatie gemaakt: Hoefde maar 1 extra gaatje in de Brodit te boren, ideaal. Het magneet houdertje kostte maar zo'n 3 euro op ebay.

[afbeelding]
Na 1,5 jaar zit de Brodit in mijn Fiesta (met een Garmin navigatie eraan) niet meer echt vast.
Af en toe even aandrukken.
Verder geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:22
Beter laat dan nooit... :) Ik heb vorig jaar deze CD mount gekocht en geen spijt van. Toestel zit stevig en de mount zelf klemt goed in het CD slot. Daarnaast, zelfs al wil de CD speler nog gebruiken dan kan dat gewoon.
Pagina: 1