Hallo allemaal,
We hebben een probleempje met onze windows server 2012.
Ik zal eerst een beetje achtergrondinformatie geven.
Onze server valt regelmatig uit door een application error dit gebeurd tijdens de werktijden..
de application error komt van een progamma die een progammeur voor ons bedrijf heeft gemaakt. het progamma is een soort van database. voorheen werkte het altijd soepel maar de laatste tijd niet meer en valt de server regelmatig uit.
Ook staat het bestand in een gedeelde map op een netwerk station.
Als ik in mijn logboek kijk dan krijgen we 2 foutmeldingen(eerst Event id 1000en dan event ID 1005)

Ik heb ook evt de precieze foto's van het logboek mocht dat nodig zijn.
Iemand zei me op een andere forum dat dit een oplossing kan zijn https://jefferyland.wordpress.com/2010/12/18/the-case-of-the-mysterious-crashing-application/
Iemand enig idee hierover? en hoe ik ervoor zorg dat de server niet meer uitvalt?
Ik denk zelf dat het iets met het netwerkstation te maken heeft.
heb Chkdisk gerund maar geen fouten gevonden.
We hebben een probleempje met onze windows server 2012.
Ik zal eerst een beetje achtergrondinformatie geven.
Onze server valt regelmatig uit door een application error dit gebeurd tijdens de werktijden..
de application error komt van een progamma die een progammeur voor ons bedrijf heeft gemaakt. het progamma is een soort van database. voorheen werkte het altijd soepel maar de laatste tijd niet meer en valt de server regelmatig uit.
Ook staat het bestand in een gedeelde map op een netwerk station.
Als ik in mijn logboek kijk dan krijgen we 2 foutmeldingen(eerst Event id 1000en dan event ID 1005)

Ik heb ook evt de precieze foto's van het logboek mocht dat nodig zijn.
Iemand zei me op een andere forum dat dit een oplossing kan zijn https://jefferyland.wordpress.com/2010/12/18/the-case-of-the-mysterious-crashing-application/
Iemand enig idee hierover? en hoe ik ervoor zorg dat de server niet meer uitvalt?
Ik denk zelf dat het iets met het netwerkstation te maken heeft.
heb Chkdisk gerund maar geen fouten gevonden.
[ Voor 11% gewijzigd door Un93m59 op 06-07-2016 16:25 ]