Oplichter?

Pagina: 1
Acties:
  • 723 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Het is een oplichter, na geld ontvangen reageert niet en pakket was nooit binnen gekomen.
naam: *snip*
rekeningnummer: *snip*

advertentie: *snip*

Op maandag geld overgemaakt, hij heeft beloofd dat wordt zelfde dag verzonden, drie dagen later nog steeds geen enkele reactie en pakket nooit binnen gekomen.

[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 06-07-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Deze gaat even naar het VA forum, dit forum is voor advertenties. Voor de rest heb ik de personalia weggehaald en het geschreeuw in de topictitel.

Overigens, maandag geld overgemaakt (=2 dagen geleden), dinsdag ontvangen (=1 dag geleden) en waarschijnlijk op de post gedaan. Wellicht morgen pas levering? Denk dat je even iets rustiger aan moet doen.

[ Voor 40% gewijzigd door Señor Sjon op 06-07-2016 14:59 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook voor de gezelligheid eens even gekeken, er lijkt me hier geen sprake van oplichting. De betreffende verkoper's posthistorie laat al maanden geleden zien dat hij deze kaart idd heeft/had, is al 9 jaar actief, recent erg actief rondom het RX480 verhaal.

Geduld is soms een schone zaak. Beschuldigingen van deze aard zijn erg onwenselijk binnen 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Na 2 dagen al gaan roepen dat het een oplichter is is wel heel erg snel. Als je over een week nog niks hebt en geen reactie meer krijgt zien we wel verder.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.