Besten,
IK heb 2 kleine vraagjes
Ik heb de mainstream game pc van de BBG juli een klein beetje aangepast naar de volgende wensen
Echter zou ik een moederbord willen met wifi en bleutooth build in, zonder dat de overige componenten veel moeten veranderen. De PC komt namelijk op een andere plek te staan dan het scherm en via wifi 5gHz wil ik de games streamen naar een Steam Link.
Welk moederbord kan ik dan het beste nemen?
Een andere vraag die wellicht wat lastiger te beantwoorden is, in oktober komt Battelfield 1 uit
Volgens mij is nog niet (geheel) bekent welke systeem vereisten nodig zijn, toch zou ik graag willen weten of dit systeem voldoende zou moeten zijn.
Ik ben geen mainstream, diehard gamer,die alles op minimaal 60fps 4k etc moet kunnen spelenn. (ps heb wel een OLED waarschinlijk snij ik mezelf hiermee wel wat in de vingers
)
Enig advies zou ik zeer op prijs stellen
IK heb 2 kleine vraagjes
Ik heb de mainstream game pc van de BBG juli een klein beetje aangepast naar de volgende wensen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 182,80 | € 182,80 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | XFX Radeon RX 480 Core Edition 4GB | € 229,- | € 229,- |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 141,95 | € 141,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 778,60 | |
Echter zou ik een moederbord willen met wifi en bleutooth build in, zonder dat de overige componenten veel moeten veranderen. De PC komt namelijk op een andere plek te staan dan het scherm en via wifi 5gHz wil ik de games streamen naar een Steam Link.
Welk moederbord kan ik dan het beste nemen?
Een andere vraag die wellicht wat lastiger te beantwoorden is, in oktober komt Battelfield 1 uit
Ik ben geen mainstream, diehard gamer,die alles op minimaal 60fps 4k etc moet kunnen spelenn. (ps heb wel een OLED waarschinlijk snij ik mezelf hiermee wel wat in de vingers
Enig advies zou ik zeer op prijs stellen