Ik heb nu een PC staan die ik zelf gebouwd heb en daar heb ik 4/5 jaar mee gedaan. Destijds iets meer betaald voor duurdere componenten dus dat wil ik nu weer gaan doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Heel veel zware Photoshop en Illustrator werkzaamheden. Denk aan zware rendering van actions/3D. Daarnaast alles blind op ultra gamen. Verder veel muziek componeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1300-1400. Absoluut niet meer....
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee in principe niks naast toetsenbord, beeld, muis ed. Ik heb een 1TB extra schijf gekozen aangezien ik tig interne/externe schijven heb. Echter wil ik wel een nieuwe meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart heb ik reeds een GTX1070. De rest alle componenten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Fluisterstil!!!!!!!! Daarom de Mugen die in mijn huidige systeem ook zit. En alles moet gewoon soepel verlopen. Daarnaast zo goed als kan, futureproof.
Ga je overklokken?
Nee absoluut niet maar wil wel future proof zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb ik een goed moederbord gekozen of zijn er betere opties? De Mugen heeft in de omschrijving geen 1151 als "compatibel" staan. Past deze dus niet? Jawel toch? Passen deze componenten goed bij elkaar? Kan het beter?
Ik twijfel gigantisch over het moederbord.... Ik dacht na veel te hebben gelezen dit ongeveer
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Heel veel zware Photoshop en Illustrator werkzaamheden. Denk aan zware rendering van actions/3D. Daarnaast alles blind op ultra gamen. Verder veel muziek componeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1300-1400. Absoluut niet meer....
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee in principe niks naast toetsenbord, beeld, muis ed. Ik heb een 1TB extra schijf gekozen aangezien ik tig interne/externe schijven heb. Echter wil ik wel een nieuwe meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart heb ik reeds een GTX1070. De rest alle componenten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Fluisterstil!!!!!!!! Daarom de Mugen die in mijn huidige systeem ook zit. En alles moet gewoon soepel verlopen. Daarnaast zo goed als kan, futureproof.
Ga je overklokken?
Nee absoluut niet maar wil wel future proof zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb ik een goed moederbord gekozen of zijn er betere opties? De Mugen heeft in de omschrijving geen 1151 als "compatibel" staan. Past deze dus niet? Jawel toch? Passen deze componenten goed bij elkaar? Kan het beter?
Ik twijfel gigantisch over het moederbord.... Ik dacht na veel te hebben gelezen dit ongeveer
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 314,90 | € 314,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 529,95 | € 529,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,69 | € 94,69 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 141,95 | € 141,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.407,19 | |
[ Voor 3% gewijzigd door meules op 06-07-2016 10:49 . Reden: Video kaart vergeten ]