Hallo Allemaal,
Ik ben bezig met het opzetten van een connectie tussen mijn webwinkel en het boekhoudpakket van Exact Online. Ik wil namelijk producten die ik in Exact Online heb toegevoegd graag uitlezen in een XML document zodat ik deze vervolgens kan toevoegen als product in mijn webshop database. Dit zou er in moeten resulteren dat ik maar eenmalig mijn producten binnen Exact Online in hoef te voeren en dat deze na een klik op een knop ook zichtbaar worden binnen de webshop.
Nu is de documentatie van Exact Online vrij mager en kom ik niet echt verder. Stap 2 heb ik gerealiseerd maar snap niet goed hoe ik nu stap 3 moet aanpakken.
Ik maak gebruik van de volgende php code om naar mijn idee een token request te doen.
De volgende code resulteert in een Bad Request.
Is er iemand die mij misschien verder kan helpen?
Ik ben bezig met het opzetten van een connectie tussen mijn webwinkel en het boekhoudpakket van Exact Online. Ik wil namelijk producten die ik in Exact Online heb toegevoegd graag uitlezen in een XML document zodat ik deze vervolgens kan toevoegen als product in mijn webshop database. Dit zou er in moeten resulteren dat ik maar eenmalig mijn producten binnen Exact Online in hoef te voeren en dat deze na een klik op een knop ook zichtbaar worden binnen de webshop.
Nu is de documentatie van Exact Online vrij mager en kom ik niet echt verder. Stap 2 heb ik gerealiseerd maar snap niet goed hoe ik nu stap 3 moet aanpakken.
Ik maak gebruik van de volgende php code om naar mijn idee een token request te doen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| $post_data="code=".$code."&grant_type=".$grant_type.'&redirect_uri=".$redirect."&client_id=".$client_id."&client_secret=".$secret."'; $url="https://start.exactonline.nl/api/oauth2/token"; $ch = curl_init(); curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, $url); curl_setopt($ch, CURLOPT_POST, 1); curl_setopt($ch, CURLOPT_POSTFIELDS, $post_data); curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, true); curl_setopt($ch, CURLOPT_SSL_VERIFYPEER, false); curl_setopt($ch, CURLOPT_HTTPHEADER, array('Content-Type: application/x-www-form-urlencoded')); curl_setopt($ch, CURLOPT_VERBOSE, true); $result = curl_exec($ch); echo $result; |
De volgende code resulteert in een Bad Request.
Is er iemand die mij misschien verder kan helpen?