iphone 6 valt steeds uit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterjan56
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08 20:16
Hallo,

ik heb mijn iphone 6 nu ongeveer een jaar geleden gekocht, en na een maand heb ik hem in het water laten vallen en laten maken. hier bij is de batterij vervangen en het toestel is helemaal schoongemaakt. hier na heb ik er verder geen problemen meer mee gehad.

Maar sinds 2 maand is mijn orginele oplaad kabel kapot gegaan, ik heb toen een nieuwe aangeschaft. (geen orginele) en sindsdien gaat mijn batterij steeds sneller leeg. En nu sinds vorige week valt hij steeds vaker uit en als ik hem weer aan wil doen moet ik hem eerst aan de lader hebben gehad, hij start hier na gelijk weer op. dit gebeurd nu helaas steeds vaker... ik laad hem sinds gister met een orginele lader op maar het probleem blijft..

weet iemand hier een oplossing voor? nieuwe batterij laten plaatsen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Vermoed dat het een na wee is van de waterschade, lekker terugsturen is denk ik de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterjan56
En wat bedoel je dan precies met terug sturen? naar de apple store en daar laten maken?
ik heb hem toen niet laten maken bij de apple store maar bij een andere bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48

Shunt

Boe

Klinkt mij eerder als een goedkope "namaak" accu die geplaatst is door een schimmige reparatie shop.
Ik zou zeggen nieuwe accu er in en gaan met die banaan.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterjan56
http://iservicefriesland.nl/iphone-reparatie.html ik heb hem hier destijds laten maken, nu 11 maand geleden dus. Waar raden jullie mij aan om hem dan te laten maken? gewoon via apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48

Shunt

Boe

pieterjan56 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 07:50:
http://iservicefriesland.nl/iphone-reparatie.html ik heb hem hier destijds laten maken, nu 11 maand geleden dus. Waar raden jullie mij aan om hem dan te laten maken? gewoon via apple?
Via apple ga je gewoon betalen voor een nieuwe refurbished phone want ik betwijfel of die jongens authorised reseller / reperateur zijn. Plus dat ding heeft waarschijnlijk alle schijn van een water schade gevalletje.
Bel even met Apple leg je verhaal uit en vraag om een indicatie. Doe het zelfde met het bovenstaande bedrijf en vergelijk de kosten!

Garantie ben je zoizo kwijt want water + niet gerepareerd door een officieel reparatie center van apple.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Omdat je hem destijds elders heb laten repareren, kan het zijn dat Apple de iPhone niet accepteert omdat er geen originele onderdelen in zitten. Je komt dan ook niet in aanmerking voor service buiten de garantie, maar je kan het altijd nog proberen. :)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geyzes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-07 08:32
De status van de batterij even bekijken via CoconutBattery? Dan kan je de batterij eventueel als schuldige aanduiden of juist uitlsluiten?
Pagina: 1