Oke, mijn huidige Ericsson GF768 begint nogal snel leeg te raken (accu ws versleten), dus ik zoek een nieuwe GSM.
Ik heb om het makkelijk te maken even een rijtje met eisen en randvoorwaarden:
- Toestel voor prive gebruik
- belgedrag: gemiddeld 1x per dag en ik SMS zelden (maar wat niet is, kan nog komen)
- toestel is nodig tervervanging, niet omdat ik de stoerste GSM wil hebben ofzo
- huidige Libertel IZI kaart moet ik overzetten
- prijs bij voorkeur onder de 400 gulden (indien dat niet kan, dan maar wat dieper in de buidel tasten, huidige toestel met 60 gulden beltegoed was 300 gulden 2 jr geleden)
- spelletjes / leuke logo's etc. niet van belang
- wel trillfunctie en dualband gewenst
- geen merkvoorkeur, toestel wel lichter dan 15 gram en niet groter dan 12 cm (richtlijn)
Dat was het zo'n beetje, hoop dat dit voldoende is. Geef bij je advies ook ff aan wat het kost en (als het een prepay is) hoeveel beltegoed ik erbij heb.
Ik heb om het makkelijk te maken even een rijtje met eisen en randvoorwaarden:
- Toestel voor prive gebruik
- belgedrag: gemiddeld 1x per dag en ik SMS zelden (maar wat niet is, kan nog komen)
- toestel is nodig tervervanging, niet omdat ik de stoerste GSM wil hebben ofzo
- huidige Libertel IZI kaart moet ik overzetten
- prijs bij voorkeur onder de 400 gulden (indien dat niet kan, dan maar wat dieper in de buidel tasten, huidige toestel met 60 gulden beltegoed was 300 gulden 2 jr geleden)
- spelletjes / leuke logo's etc. niet van belang
- wel trillfunctie en dualband gewenst
- geen merkvoorkeur, toestel wel lichter dan 15 gram en niet groter dan 12 cm (richtlijn)
Dat was het zo'n beetje, hoop dat dit voldoende is. Geef bij je advies ook ff aan wat het kost en (als het een prepay is) hoeveel beltegoed ik erbij heb.