Hoe Tweakers maximaal supporten via Pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Beetje rare vraag wellicht, maar goed, niet geschoten is altijd mis.

stel ik heb een wenslijst, ik bereken de bestelkosten via de super mooie tool, en heb uiteindelijk een boodschappenlijst met een aantal producten.

Er is vervolgens geen grote "KOPEN" knop ofzo, maar ik had wel een keer begrepen dat Tweakers enige kick-back krijgt wanneer er producten via de Pricewatch gevonden en besteld worden. Klopt dat nog steeds?

En hoe kan ik dan zorgen dat de kick-back voor Tweakers maximaal is? Elk product in de Pricewatch openen, dan de deep-link van het product naar de webshop volgen, die dan in mijn winkelwagen daar doen, en dat voor elk product herhalen?
Dus bijv. als er uit de boodschappenlijst komt dat ik het beste 2 producten bij Winkel X kan bestellen, niet via de Pricewatch naar Winkel X gaan voor 1 product, en dan het 2e product op die site opzoeken, maar dat 2e product ook via de Pricewatch weer opzoeken, en de link naar Winkel X volgen.

Of maakt het totaal niet uit? :P Ik steun Tweakers graag, namelijk, zoveel als mogelijk. *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ons verdienmodel staat o.a. hier beschreven.

Maar als we tips gaan geven hoe wij maximaal kunnen profiteren van onze klanten, dan denk ik dat die klanten daar niet heel blij van worden ;)

Op de lange termijn zou zo'n strategie tot onvrede bij - of verlies van - klanten leiden en heb je kans dat we onze prijzen moeten verlagen of ons prijsmodel moeten aanpassen om ze weer terug winnen.

Kortom; er zijn uiteraard manieren waarop wij meer zouden verdienen dan andere... maar ons doel is niet om dat ten kostte van onze relatie met bezoekers en/of onze klanten te maximaliseren. Daarbij hanteren we een langetermijnstrategie. Of anders gezegd, het doel is niet alleen om dit jaar winst te maken, maar ook om de bezoekers zover te krijgen dat ze zo nu en dan weer terugkomen. En voor winkels en andere klanten dat ze niet bij de eerste de beste gelegenheid hun contract opzeggen na een keertje iets bij ons te hebben afgenomen ;)

Gebruik de pricewatch dus vooral op een manier die je prettig vindt. Het is voor ons wel fijn als je daarbij af en toe doorklikt vanuit de pricewatch naar een winkel, maar doe dat dus vooral op momenten dat het voor jou in je 'flow' past. Ga daar niet geforceerd, speciaal voor ons, extra klikken in verwerken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Dank je wel voor het uitgebreide antwoord, en de link naar het verdienmodel. :)

Omdat de Pricewatch mij toch een paar euro bespaard heeft, zal ik wel een hoger abonnement nemen als dank en om jullie toch wat meer te steunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
_o_