met Z dacht ik, ik zal het even opzoeken.
edit
hmmz dus niet met Z, goeie vraag eigenlijk
edit
hmmz dus niet met Z, goeie vraag eigenlijk
39
W = naar voren
s = achteruit
a = links
d = rechts,
en hier komt het,
DELETE = ROTATE LEFT
END = ROTATE RIGHT
(dus als je stilstaat een rondje draaien ofzo)
en PAGE UP is omhoog
PAGE DOWN is omlaag
spatie weapon change (wel even manual fire aanzetten)
ctrl is schieten.
als je scroll muise hebt (like me) kan je daarmee door het menutje bladeren en met je 3e muisknop (meestal de scroll zelf) iets aanklikken (manual fire bv.)
dit zijn standaart toetsen die IK niet zal veranderen omdat het lekker vliegt,
deze worden ook gebruikt bij dat vliegtuig, hoewel die echt rete moelijk vliegt.
ow enne als je AUTO-HOVER aanzet gaat je heli autmatisch stilhangen, daarna engine OFF zetten en langzaam (niet te langzaam) dalen, wahlla toutchdown
s = achteruit
a = links
d = rechts,
en hier komt het,
DELETE = ROTATE LEFT
END = ROTATE RIGHT
(dus als je stilstaat een rondje draaien ofzo)
en PAGE UP is omhoog
PAGE DOWN is omlaag
spatie weapon change (wel even manual fire aanzetten)
ctrl is schieten.
als je scroll muise hebt (like me) kan je daarmee door het menutje bladeren en met je 3e muisknop (meestal de scroll zelf) iets aanklikken (manual fire bv.)
dit zijn standaart toetsen die IK niet zal veranderen omdat het lekker vliegt,
deze worden ook gebruikt bij dat vliegtuig, hoewel die echt rete moelijk vliegt.
ow enne als je AUTO-HOVER aanzet gaat je heli autmatisch stilhangen, daarna engine OFF zetten en langzaam (niet te langzaam) dalen, wahlla toutchdown
Verwijderd
makkelijkste manier is om je heli eerst op 'hover' te zetten zodat je stilhangt in de lucht. Vervolgens langszaam afdalen naar de grond en dan uitstappen.
Ik zal ook nog ERG handige manier geven....beeetje vaag maar werkt wel 
Eerst op numpad ENTER drukken, dan autohover aan en dan Numpad 9 ingedrukt houden. dan haal je snelheid 0 en - 0
Dan met Z de grond kussen, vlak boven de grond motortje uit en voila
Eerst op numpad ENTER drukken, dan autohover aan en dan Numpad 9 ingedrukt houden. dan haal je snelheid 0 en - 0
Dan met Z de grond kussen, vlak boven de grond motortje uit en voila
Pagina: 1