Mijn vraag
Ik hebvandaag een BTO17CL76 aka Clevo p671RE ontvangen waarbij ik een extra harde schijf wil plaatsen die ik nog heb liggen.
Volgens de manual vervalt dan de garantie aangezien je daarvoor naar een leverancier toe zou moeten?
Ook kan ik dus nergens achterhalen hoe ik de backplate precies moet verwijderen
Relevante software en hardware die ik gebruik
BTO17CL76 aka Clevo p671RE
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Op Tweakers gezocht :-)
Meerdere handleidingen doorgespit va BTO
Google
UPDATE: vandaag een belletje gepleegd met N4ALL support, en binnen 5 minuten antwoord met een mail met daarin de uitleg.
Verschil zat erin dat het leek alsof de backplate uit meerdere delen bestond, echter moesten alle 18 schroefjes én de SD-card cover verwijderd worden.
Super service!
...
Ik hebvandaag een BTO17CL76 aka Clevo p671RE ontvangen waarbij ik een extra harde schijf wil plaatsen die ik nog heb liggen.
Volgens de manual vervalt dan de garantie aangezien je daarvoor naar een leverancier toe zou moeten?
Ook kan ik dus nergens achterhalen hoe ik de backplate precies moet verwijderen
Relevante software en hardware die ik gebruik
BTO17CL76 aka Clevo p671RE
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Op Tweakers gezocht :-)
Meerdere handleidingen doorgespit va BTO
UPDATE: vandaag een belletje gepleegd met N4ALL support, en binnen 5 minuten antwoord met een mail met daarin de uitleg.
Verschil zat erin dat het leek alsof de backplate uit meerdere delen bestond, echter moesten alle 18 schroefjes én de SD-card cover verwijderd worden.
Super service!
...
[ Voor 22% gewijzigd door metalmania_666 op 06-07-2016 12:01 . Reden: aanpassing tekst ]