Ik heb in mijn fritzbox 7390 verschillende telefoondiensten geconfigureerd. Mijn vaste lijn (+41-nummer), een budgetphone (+31), voipbuster (voor het uitgaande verkeer) en een tweetal SIP-only accounts. Dit werkt allemaal prima, maar soms is het lastig om te zien waar een telefoontje vandaan komt, zonder de webpagina te openen. Dit is het geval bij telefoongesprekken die op de betreffende lijn als "binnenlands" gezien worden.
Ik krijg dus bijvoorbeeld:
op de vaste lijn: 078xxxxxxx <- zwitsers mobiel nummer
op budgetphone: 078xxxxxxx <- nederlands nummer uit de drechtsteden
Is het mogelijk om per binnenkomende lijn een landcode mee te sturen in de CLIP als deze niet met 00 begint?
Dit maakt ook het herkennen op de dect toestellen met het telefoon boek een stuk makkelijker.
Of mijn google-skills laten me in de steek, of ik zoek op de verkeerde termen, of het kan niet?
Wie heeft dit wel eens gezien of geconfigureerd?
Ik krijg dus bijvoorbeeld:
op de vaste lijn: 078xxxxxxx <- zwitsers mobiel nummer
op budgetphone: 078xxxxxxx <- nederlands nummer uit de drechtsteden
Is het mogelijk om per binnenkomende lijn een landcode mee te sturen in de CLIP als deze niet met 00 begint?
Dit maakt ook het herkennen op de dect toestellen met het telefoon boek een stuk makkelijker.
Of mijn google-skills laten me in de steek, of ik zoek op de verkeerde termen, of het kan niet?
Wie heeft dit wel eens gezien of geconfigureerd?