Sander64 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:52:
Beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar een paar goede in-ear headphones. Het aanbod is werkelijk enorm, en ik zie door de bomen het bos niet meer. Zoals de titel al zegt, ik zoek in-ears voor rond de 100-120 euro. Hoger wil ik principieel niet gaan
De in-ears worden binnenshuis gebruikt, en voor het OV. Ik moet ook vermelden dat ik geen hardcore audiofiel ben. Ik moet goed geluid hebben, maar wil geen honderden euro's uitgeven.
Op dit moment gebruik ik de JBL J33i. De hoge tonen zijn zo scherp dat ze pijn doen aan mijn oren, en met de equalizer klinkt de muziek niet meer zoals het bedoeld is.
De volgende modellen vielen mij al op:
Sennheiser Momentum M2 IEG
pricewatch: Sennheiser Momentum In-Ear i (Zwart)
RHA MA750i (moeilijk verkrijgbaar)
pricewatch: RHA MA750i (RVS)
Philips Fidelio S2
pricewatch: Philips Fidelio S2 (Goud, Zwart)
Shure SE215 (op dit moment een lichte voorkeur qua reviews)
pricewatch: Shure SE215 (Zwart)
Nu is mijn vraag, hebben mensen ervaringen met deze in-ears? Zijn er betere alternatieven?
Ik zie jullie reacties tegemoet. Hebben jullie nog meer info nodig, geef het dan even door.
Groet: Sander
Beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar een paar goede in-ear headphones. Het aanbod is werkelijk enorm, en ik zie door de bomen het bos niet meer. Zoals de titel al zegt, ik zoek in-ears voor rond de 100-120 euro. Hoger wil ik principieel niet gaan
Op dit moment gebruik ik de JBL J33i. De hoge tonen zijn zo scherp dat ze pijn doen aan mijn oren, en met de equalizer klinkt de muziek niet meer zoals het bedoeld is.
De volgende modellen vielen mij al op:
Sennheiser Momentum M2 IEG
pricewatch: Sennheiser Momentum In-Ear i (Zwart)
RHA MA750i (moeilijk verkrijgbaar)
pricewatch: RHA MA750i (RVS)
Philips Fidelio S2
pricewatch: Philips Fidelio S2 (Goud, Zwart)
Shure SE215 (op dit moment een lichte voorkeur qua reviews)
pricewatch: Shure SE215 (Zwart)
Nu is mijn vraag, hebben mensen ervaringen met deze in-ears? Zijn er betere alternatieven?
Ik zie jullie reacties tegemoet. Hebben jullie nog meer info nodig, geef het dan even door.
Groet: Sander
[ Voor 22% gewijzigd door Sander64 op 05-07-2016 21:04 ]
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x