Mijn vraag
een week terug heb ik een nieuw systeem samengesteld waarvan alles naar behoren werkt echter 1 ding niet de interne hdd heeft soms hele lage snelheden het gaat om maar liefst 4 MB per seconde. als je dan de pc een keertje opnieuw opstart haalt die de 140MB per sec. en een half uur later is het dan weer hetzelfde verhaal wie o wie weet wat dit kan zijn?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel Core i5-6400 Boxed
Processors
Gigabyte GA-B150-HD3P
Moederborden
MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
Videokaarten
Seagate Desktop HDD, 1TB
Interne harde schijven
Asus Xonar DGX
Geluidskaarten
NZXT S340 Zwart
Behuizingen
Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart
Monitoren
Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM
Besturingssystemen
Cooler Master Hyper 212 EVO
Processorkoeling
Crucial CT2K4G4DFS8213
Geheugen intern
Corsair CX450M
Voedingen
Samsung 850 EVO 250GB
Solid state drives
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
op de hardschijf staat een firmware onder de naam cc43 er is echter een nieuwere de zogenaamde cc4 firmware echter krijg ik hem niet geinstaleerd en zou deze software niet dit specifieke probleem moeten oplossen.... ik heb al de drivers opniuew geinstaleerd en de sata kabel gecontroleerd en in een andere port geprikt niks heeft geholpen
een week terug heb ik een nieuw systeem samengesteld waarvan alles naar behoren werkt echter 1 ding niet de interne hdd heeft soms hele lage snelheden het gaat om maar liefst 4 MB per seconde. als je dan de pc een keertje opnieuw opstart haalt die de 140MB per sec. en een half uur later is het dan weer hetzelfde verhaal wie o wie weet wat dit kan zijn?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel Core i5-6400 Boxed
Processors
Gigabyte GA-B150-HD3P
Moederborden
MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
Videokaarten
Seagate Desktop HDD, 1TB
Interne harde schijven
Asus Xonar DGX
Geluidskaarten
NZXT S340 Zwart
Behuizingen
Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart
Monitoren
Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM
Besturingssystemen
Cooler Master Hyper 212 EVO
Processorkoeling
Crucial CT2K4G4DFS8213
Geheugen intern
Corsair CX450M
Voedingen
Samsung 850 EVO 250GB
Solid state drives
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
op de hardschijf staat een firmware onder de naam cc43 er is echter een nieuwere de zogenaamde cc4 firmware echter krijg ik hem niet geinstaleerd en zou deze software niet dit specifieke probleem moeten oplossen.... ik heb al de drivers opniuew geinstaleerd en de sata kabel gecontroleerd en in een andere port geprikt niks heeft geholpen