Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Exchange 2010] Transport Rule met Send on behalf of

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Over transport rules is veel te vinden, maar nauwelijks een gelijkaardig scenario als bij mij, hoewel het nogal eenvoudig is. De interessantste thread was deze, maar de flow die 'DaveyMG' is anders dan bij mij.

Soit: zoals gezegd is het niet bijzonder ingewikkeld. Wij gebruiken tot nu toe eenvoudige signatures in onze Outlook en willen omschakelen op iets gecentraliseerd. Voor onze klanten gebruiken we CodeTwo software - dat excellent functioneert overigens - maar om kosten te drukken was het idee dit over transport rules te doen.

Enige horde: extern e-mailen wij als "john.doe@ on behalf of support@". In die signature wil ik natuurlijk de gegevens zien van AD gebruiker john.doe@CONTOSO.COM en niet van support@CONTOSO.COM.

Dit probleem is waarschijnlijk identiek met andere signature software.

Eerder vernoemde thread lijkt er op te wijzen dat hier niet echt een oplossing voor is, maar ik wou toch bij de Exchange Admins op T.net ook eens mijn licht opsteken.

Beste antwoord (via YellowOnline op 05-07-2016 21:35)

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 09:47
Transport Rules voor de handtekening kan maar is niet aan te raden voor de eenvoudige reden dat transport Rules de handreiking alleen aan het einde kan toevoegen maar antwoorden op e-mails geeft een raar effect!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 09:47
Transport Rules voor de handtekening kan maar is niet aan te raden voor de eenvoudige reden dat transport Rules de handreiking alleen aan het einde kan toevoegen maar antwoorden op e-mails geeft een raar effect!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
belrpr schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:57:
Hmz, ik ben nu niet meer op het werk, maar zie wat je bedoelt denk ik. De tekst komt dan helemaal onderaan waarschijnlijk, terwijl je dat in een reply natuurlijk onder het laatste bericht wil.

Dan laat ik dit idee maar varen en maak ik budget vrij voor CodeTwo - al heb ik daar nog steeds hetzelfde probleem. Maar dan kan ik meteen dat jaar support gebruiken :+

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 19:09
Volgens mij kun je het scenario wat je schetst wel doen met Symprex. Weet alleen even niet hoe de prijs in tegenstelling tot de CodeTwo software is.

Mijn advertenties op V&A

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
DaLass schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:27:
Volgens mij kun je het scenario wat je schetst wel doen met Symprex. Weet alleen even niet hoe de prijs in tegenstelling tot de CodeTwo software is.
CodeTwo is veel goedkoper (10 licenties à €99 vs. €240!), hebben we reseller-korting en ken ik zeer goed. Als ik de handleiding van Symprex - samen met Exclaimer de grootste concurrent voor CodeTwo - even doorneem biedt het identiek dezelfde functionaliteit, dus ja ... .

[ Voor 5% gewijzigd door YellowOnline op 05-07-2016 21:37 ]