Toon posts:

Satechi Ucharger Hi-Speed USB bestellen in NL?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen,

Dit is een beetje een aparte vraag. Maar waar kun je in godsnaam het volgende bestellen in NL?
http://www.satechi.net/index.php/satechi-ucharger-hi-speed-usb-charging-adaptor-for-iphone-5s-5c-5-4s-4-ipad-4-3-2-1-ipad-mini-samsung-galaxy-s4-s3-s2-note-2-note-tab-2-tab-10-1-nexus-s-htc-one-x-s-sv-motorola-droid-razr-hd-maxx-nokia-lumia-920-lg-optimus-g

Dit is een UCharger van het merk Satechi, Kan die echter niet op Google vinden bij een NL'se webshop.
Alleen maar Amazon, buiten NL helaas.

Iemand die dit weet? Dank

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-02 15:53
Misschien domme vraag maar werken deze dingen nu echt? Als je een oplader hebt van bijvoorbeeld 3000mah op de 5V en je sluit een telefoon aan dan gaat deze opladen op wat hij aankan. Indien dit dus 1280mah is dan is dit 1280mah ipv 3000mah.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:04
Volgens mij alleen bij Satechi zelf. Ze hebben wel ontzettend tof spul, goede kwaliteit ook. Die koptelefoon is oeff. :*)

Je kunt je aanmelden op de nieuwsbrief waardoor je 10% korting krijgt. Wellicht scheelt dit weer wat voor je.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Danny.G schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 15:58:
Volgens mij alleen bij Satechi zelf. Ze hebben wel ontzettend tof spul, goede kwaliteit ook. Die koptelefoon is oeff. :*)

Je kunt je aanmelden op de nieuwsbrief waardoor je 10% korting krijgt. Wellicht scheelt dit weer wat voor je.. ;)
Ik heb het gemaild over hoe lang het zal duren.
Vertrek namelijk over 5 dagen op vakantie.

Ik wacht het af, thanks.

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-02 15:50

WCA

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 15:19:

Dit is een UCharger van het merk Satechi, Kan die echter niet op Google vinden bij een NL'se webshop.
Alleen maar Amazon, buiten NL helaas.

Iemand die dit weet? Dank
Ze verzenden gewoon naar Nederland, voor een schappelijke prijs Afbeeldingslocatie: http://plexsch.nl/screenshots/507b9334-7a8f-4ad4-b98f-c5c4cf60c645.png

Share and Enjoy!