Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 12:31
Na heel veel lezen en vergelijken heb ik mijn keuze voor een nieuwe tv kunnen beperken tot een van deze modellen.

Nu las ik in de review van Sim dat de CS630 heel goed naar voren komt, vooral wat het contrast betreft.
reviews: Panasonic 40"-CS630: hdtv met pico bello beeld

Gisteren heb ik even de DS630 in het echt bekeken, het beeld van deze tv zag er zeer goed uit naar mijn idee.

Nu is mijn vraag, weet iemand van jullie of beide tv's exact hetzelfde beeldscherm (eigenschappen) hebben?

Dit heb ik inmiddels gevonden maar uit deze vergelijking valt niet zoveel op te maken.
Er is nog niet zoveel over de DS630 geschreven en reviews heb ik nog niet gevonden. Waarschijnlijk omdat het een vrij nieuw model is.

Ik kan natuurlijk gewoon de CS uit 2015 kopen en op zeker spelen. Maar ik ben wel benieuwd naar wat de DS uit 2016 nu precies anders doet.

http://www.displayspecifications.com/en/comparison/a33dda2

[ Voor 43% gewijzigd door Lowizi op 05-07-2016 22:40 . Reden: Zinsbouw ]

Beste antwoord (via Lowizi op 07-07-2016 00:08)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zie dat de CS weliswaar minder videocodecs ondersteunt, maar bijvoorbeeld wel weer VOB's (DVD ruwe data). Dus kijk ff wat je gebruik gaat zijn. Als je een losse mediaplayer of een pi hebt dan boeit zoiets natuurlijk niet.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:32

Bever!

3

Ds630 heeft eigenlijk niks nieuws, als de prijs beter is van de cs zou ik die pakken.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zie dat de CS weliswaar minder videocodecs ondersteunt, maar bijvoorbeeld wel weer VOB's (DVD ruwe data). Dus kijk ff wat je gebruik gaat zijn. Als je een losse mediaplayer of een pi hebt dan boeit zoiets natuurlijk niet.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)