Toon posts:

Faxserver alla XIOP thuis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een vraagje. Aangezien XIOP waarschijnlijk stopt (wie gaat daar nu voor betalen?) heb ik een probleem/vraag.

Ik wil met mijn oude ISDN kaart en een oude PC een faxserver maken. Nou is dit mogelijk, maar wanneer er een fax binnenkomt moet hij doorgestuurt worden naar een e-mail adres van een collega van mij. Hoe krijg ik dat voor elkaar? :?

Het maakt me niet uit hoe of waarmee (linux of windows)

Volgens mij kan het met HylaFax of niet? Maar gaat dat allemaal automatisch? Dus fax binnen krijgen, doorsturen naar een e-mail adres? Of kan dit simpeler? :)

• eek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04-2020

eek

@MagickNET

Skill is when luck becomes a habit.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Met RelayFax van Deerfield kan het ook, gaat volautomatisch, laatst nog bij een klant ge-installed.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties :)

heb het idee dat die RelayFax toch wat makkelijker is om draaiend te krijgen dus ik denk dat ik dat maar eens ga proberen. Heb geen zin om er lang mee bezig te zijn namelijk aangezien het toch niet voor mij zelf is :)

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07 21:02
Voor MS Exchange heb je Faxmaker werkt ook wel relext :) is alleen een beetje overkill voor jouw situatie >:)

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
'k heb net ook ff lopen stoeien met dat RelayFax, da's een cool proggie, 'k had het binnen 10 min up and running :)

(met Hylafax is het me tot op de dag van vandaag nog niet gelukt :( , en 'k heb het al heeeeel wat keer geprobeerd :( )

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

Verwijderd

of je neemt een GRATIS xoip look al like account, die echt wel doorgaat: info?

http://www.message4you.nl/

gniffel.
Pagina: 1