Voorraadbeheer en kassasysteem voor Magento 2

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Topicstarter
Op dit moment draait een klant van mij met een webshop op Magento 2. Deze klant heeft 3 magazijn locaties, 2 in Nederland en 1 in Spanje.

Bij een van de locaties in Nederland is ook een fysieke winkel waar mensen ook spullen kunnen kopen, deze worden dan uit het magazijn ter plaatsen gehaald.

Op dit moment draait alles op Magento 2, de producten staan allemaal in de admin van Magento en de voorraad wordt hier vanaf gehaald. Als iemand iets in de winkel koopt wordt er in Magento handmatig in de admin een order aangemaakt met het gekochte product en krijgt de klant een factuur mee.
Graag zou ik hier een systeem willen plaatsen voor de paktafel, de orders af te handelen (paktafel en voorraadbeheer systeem), ook een kassasysteem voor balieverkopen ook met mogelijkheid tot kortingen etc.
Ook doen andere winkels wel eens bulkinkopen dus doet moet ook mogelijk zijn om deze af te handelen met een factuur en resellerkorting.

Weet iemand hier toevallig een softwarepakket, waar die het liefste ook (positieve) ervaringen mee heeft voor?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Topicstarter
Niemand helaas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CSA -> SWS

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 17:31
Ik ken niet veel pakketten die dat allmeaal in 1 pakket hebben zitten.
Vaker is het dat een webshop gekoppelt wordt aan een al bestaand kassasysteem.

Waarom niet gewoon een groot touchscreen in de winkel zetten waarin de webshop in kiosk mode staat en dan de mogelijkheid om de bestelling af te halen in de winkel (meteen)?

Wat mag het allemaal kosten eigenlijk? Je hebt namelijk wel SaaS aanbieders die je voor een x bedrag een webshop aanbieden + koppeling met kassasysteemen zoals StoreCntrl.

Heb wel deze kunnen vinden, zij hebben een koppeling beschikbaar met Magento in ieder geval.
Ik heb zelf meer ervaring met de grotere retailers/webshops en daar hebben ze vaak an een bestaand voorraadsysteem en apart kassasysteem waar een webshop aan vast geplakt moet worden.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Topicstarter
Meekoh schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:38:
Ik ken niet veel pakketten die dat allmeaal in 1 pakket hebben zitten.
Vaker is het dat een webshop gekoppelt wordt aan een al bestaand kassasysteem.

Waarom niet gewoon een groot touchscreen in de winkel zetten waarin de webshop in kiosk mode staat en dan de mogelijkheid om de bestelling af te halen in de winkel (meteen)?

Wat mag het allemaal kosten eigenlijk? Je hebt namelijk wel SaaS aanbieders die je voor een x bedrag een webshop aanbieden + koppeling met kassasysteemen zoals StoreCntrl.

Heb wel deze kunnen vinden, zij hebben een koppeling beschikbaar met Magento in ieder geval.
Ik heb zelf meer ervaring met de grotere retailers/webshops en daar hebben ze vaak an een bestaand voorraadsysteem en apart kassasysteem waar een webshop aan vast geplakt moet worden.
Software los voor kassa en voorraad zou ook mogelijk zijn. Mag ook engelstalige software zijn dat is geen probleem. Kosten maximaal 5000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou eens kunnen Googlen op "webstock"

Misschien is dit iets wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lke
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 22:52

lke

Hallo , ik weet dat dit topic inmiddels alweer 2 jaar oud is , maar wij hebben goede ervaringen met Connectpos.
Wij gebruiken dit zelf al langere tijd in onze winkel, voorheen heette dit X-pos.
Ik heb overigens geen enkele baat bij het verstrekken van deze informatie.
https://www.connectpos.com/
Pagina: 1