Wat een bullshit allemaal
Linux dit Windows dat, worden jullie nou nooit moe van dat gezeur.
Alle OS-en of het nou om Windows, beos, linux/unix gaat kunnen stabiel draaien en ook keihard crashen.
Zoals al eerder aangegeven is ligt eraan wat de gebruiker met het OS doet of het stabiel draait of niet.
Als win2k crasht ligt dat evenals linux aan brakke hard/software bv. teveel troep geinstaleerd en verwijderd zonder de boel goed op te schonen.
Ik heb aardig wat OS-en gehad en allemaal draaiden ze behoorlijk stabiel alleen had ik soms last van wat instellings foutjes waardoor bep. software niet lekker liep.
Linux crashte bij mij in het begin regelmatig, maar dat kwam doordat ik hierin nog niet bekwaam was en dus maar wat aan het aankloten was. Datzelfde geld voor windows.
Er word naar mijn mening gewoon te veel geklaagt over de OS-en, met name over het feit dat als je windows (standaart) instaleerd je allerlei troep op je schijf krijgt die je eigenlijk helemaal niet wilt, maar dat kun je oplossen door een costume-install uit te voeren. Ook bij linux krijg je allerlei troep op je schijf bij een standaard-install wat moet ik ingods naam met 4 verschillend textverwerkers, rekenprogramma's en GUI's is een niet voldoende

Ook hier kun je dat oplossen door een costume-install.
Veiligheid is ook zo'n kwestie.
Zowel linux als windows zijn potdicht te krijgen oke in windows duurt dat wat langer, maar het kan wel.
En als iemand zegt dat Linux geen gaten bevat heeft die daar dus geen verstand van, want ook linux bevat veiligheids gaten.
Ik vind beide OS-en lekker werken of ik nou met win98, winME, win2k, redhat, caldera of debian werkte/werk alles liep/loopt lekker.