Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 425630

Topicstarter
Sinds een week heb ik de OnePlus 3 in mijn bezit, uiteraard een erg mooie telefoon met goede
specificaties waar ik zeer tevreden over ben. Echter stoor ik mij enorm aan het feit dat de telefoon
om de haverklap blijft crashen. De OnePlus launcher is volgens mij de boosdoener, zijn er meer mensen
met dit probleem? Zo ja, hoe hebben jullie dit opgelost?

Ik heb gelezen dat dit vaker voorkomt bij OnePlus telefoons maar kan er nog weinig over vinden over de OnePlus 3. De Google Launcher en Nova Launcher heb ik uitgeprobeerd alleen wil de Google Launcher niet installeren en vind ik de Nova Launcher persoonlijk niet een hele fijne launcher.

Iemand andere suggesties?

Alvast bedankt! _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Heb je hem al teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20
of iets minder drastich, de settings van je launcher verwijderd
instellingen > apps > oneplus launcher > opslagruimte > gegevens wissen

(de app begint dan weer alsof ie vers uit de doos komt, wel zal je alle je homescreens en wellicht shelf opnieuw moeten inrichten)

wat bedoel je eigenlijk met crashen? krijg je een melding dat de oneplus launcher niet reageert? of loopt je hele toestel vast?

verder is het handig om te vermelden welke software versie je draait en ondanks dat je nova niet fijn vind (shame on you :> ) heb je dit wel geprobeerd en zo ja loste dit het probleem (tijdelijk) op?

graag wat meer informatie dus!

-edit-
zie nu dat de topic titel
OnePlus launcher blijft crashen
niet overeenkomt metdeze tekst in je post:
Echter stoor ik mij enorm aan het feit dat de telefoon om de haverklap blijft crashen
in het geval dat echt de launcher crashed, zou een reset van de launcher zoals hierboven beschreven normaal wel moeten volstaan

[ Voor 61% gewijzigd door Prulleman op 05-07-2016 14:03 ]

Strava