Hey mensen ben ik weer!
Ik ben dit keer op zoek naar een goede laptop.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga javascript gebruiken en programmeren enzo. Zelf wil ik soms ook wel games tussendoor spelen maar dat is niet echt een prioriteit. Gewoon een niet super sterke videokaart, niet zware games die ik ga spelen.
Ik had bij de voorschriften gelezen dat integrated graphics al genoeg zijn dus daarom hoef ik ook niet zo veel aandacht op mn videokaart te richten.
Ik wil wel graag een I5 of hoger qua proccesor.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Maximaal 1000 maar circa 750 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, elke dag naar school, elke dag gebruiken.
Ik ga goed met mijn spullen om dus gewicht een grootte maakt niet uit.
Tussen 15 en 17 inch is wel goed. Ik denk zelf dat 15 inch mischien te klein is als ik elke dag alles moet lezen op mn laptop maar dat weet ik niet zeker
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, maar ik vind asus wel betrouwbaar
Ik ben dit keer op zoek naar een goede laptop.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga javascript gebruiken en programmeren enzo. Zelf wil ik soms ook wel games tussendoor spelen maar dat is niet echt een prioriteit. Gewoon een niet super sterke videokaart, niet zware games die ik ga spelen.
Ik had bij de voorschriften gelezen dat integrated graphics al genoeg zijn dus daarom hoef ik ook niet zo veel aandacht op mn videokaart te richten.
Ik wil wel graag een I5 of hoger qua proccesor.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Maximaal 1000 maar circa 750 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, elke dag naar school, elke dag gebruiken.
Ik ga goed met mijn spullen om dus gewicht een grootte maakt niet uit.
Tussen 15 en 17 inch is wel goed. Ik denk zelf dat 15 inch mischien te klein is als ik elke dag alles moet lezen op mn laptop maar dat weet ik niet zeker
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, maar ik vind asus wel betrouwbaar