Extra filter "geen n.o.t.k/ruilen"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:08
Beste Tweakers,

Ik zoek regelmatig wat op V&A en ik dacht misschien is dit een mooie extra feature. Het gaat om het volgende:

Momenteel kun je in de linkertabel filteren op n.o.t.k. en ruilen. Mijn idee was om hier ook een knop "wel/geen" aan toe te voegen, zoals dat bijvoorbeeld ook bij merken is gedaan. Deze knop zou bijvoorbeeld handig zijn als je sorteert op prijs van laag naar hoog. Als je dat doet krijg je eerst alle n.o.t.k. en ruilen advertenties, daarna pas de advertenties met vraagprijzen.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2wh2wsx.png

Het is misschien niet de meest nuttige feature en ik weet dat je gewoon naar beneden kunt scrollen, maar wellicht dat dit redelijk makkelijk in te voeren is :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-10 16:38

RyuuPro

That Damn Fly

Even de prijsslider verschuiven naar de 1e stand boven €0 euro zetten doet exact hetzelfde. ;)

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 08:18
Inderdaad, minimumprijs op bijvoorbeeld 1 euro zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is 25 euro, das dus geen oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 17:48
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:21:
Dat is 25 euro, das dus geen oplossing ;)
Volgensmij is het goedkoopste item dat niet ruilen of notk is dan 25€. Niets mis dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:08
RobinF schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:50:
[...]

Volgensmij is het goedkoopste item dat niet ruilen of notk is dan 25€. Niets mis dus
Nee, hoor net even een testje gedaan in de VA cat. Videokaarten, slider gaat van prijsloos naar €0,- naar €25,-

terwijl er ook tientallen videokaarten in de VA staan voor €1, €5, €10, €15, en €20,- Allemaal kaarten die je zo mist.

€0,- is gewoon de laagste prijs, NOTK en Ruilen vallen dan uit de lijst weg |:( :o

[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 13-07-2016 00:03 ]

Pagina: 1