Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-11 09:09
Hey guys,

Ik ben bereid 250 neer te leggen voor een smartphone, maar hoe minder hoe beter.

Ik zal voornamelijk op het internet browsen, filmpjes/afbeeldingen kijken, GPS gebruiken en simpele apps zoals whatsapp. Games zijn niet belangrijk en ik houdt het aantal geïnstalleerde apps zo laag mogelijk.

Belangrijk is:
- Vlot gebruik zonder veel haperingen (met de bovenstaande activiteiten).
- Spreek en hoor kwaliteit bij bellen moet in orde zijn (niet onder gemiddeld).
- Mooi scherm (scherp, goede kleuren)
- Goede accu (lekker browsen en filmpjes kijken zonder zorgen)
- Camera is onbelangrijk en zie ik alleen als leuke bonus
- Muziek is niet van belang
- 16 GB is voldoende

Suggesties?

Beste antwoord (via NoThankYou op 06-07-2016 06:00)

Verwijderd

https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-32gb-rom-7354.html

Iets als dat.

Of dat:
https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-64gb-rom-7312.html
of dat:
https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-32gb-rom-8432.html

Keuze genoeg, en in verschillende prijsklassen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2016 20:16 ]

Alle reacties

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:04

Meneer iCy

swarma

Motorola G4 zou een leuke kandidaat zijn, maar ik zou dan net ff iets meer uitgeven en voor de plus gaan want:

Quickcharger,
Vingerprint

Camera is tevens ook zeer goed.

Qua spraak en hoor, ik geef het een voldoende. Kan beter, maar dan is de prijsklasse ook wat hoger.

Scherm, zeer goed :)
Vlot zat, ik heb nergens last van en kwam van een nexus 5
Accu mag wel iets beter als het om onscreen gaat, maar je zou dan ook een voor een Motorola X Play kunnen gaan. Die heeft een veel betere accu.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-32gb-rom-7354.html

Iets als dat.

Of dat:
https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-64gb-rom-7312.html
of dat:
https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-32gb-rom-8432.html

Keuze genoeg, en in verschillende prijsklassen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2016 20:16 ]

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Wellicht is de Honor 5x iets? Net nieuwe Emui 4.0 update het loopt enorm flot! Ziet er enorm premium uit voor de prijs.

[ Voor 20% gewijzigd door Puddi Puddin op 04-07-2016 20:32 ]

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:55
Of een Nexus 5x? 259 nu bij Coolblue :)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:50
Of wellicht een HTC One M8, zelf eergisteren ontvangen en een heerlijk toestel so far. Ja, wel wat ouder maar voldoet aan al je eisen en is een voormalig flagship.
Zelf besteld bij belsimpel.nl

[ Voor 8% gewijzigd door soskes op 04-07-2016 21:16 ]

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-11 11:53
Nexus 5x, top ding maar iets mindere accu of Moto G4 met goede accu maar iets mindere specs.
Goedkoper en zeker ook goed is de moto g 2015. Goede accu alleen is het scherm 720p wat op zich nog best te doen is.

Je kunt Chinese merken doen waarbij je veel voor weinig krijgt maar ik ben van mening dat de software en/of support gewoon minder is en er zijn altijd wel wat bugjes die je tegenkomt. Voor een smartphone tweaker absoluut geen probleem maar als je gewoon een goede out of the box phone wilt dan zou ik een gerenommeerd merk nemen.

Wil je een Amoled scherm dan kom je bij Samsung terecht. De A5 is zeker een goed toestel maar die is wel weer wat duurder.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Garret1410 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 21:15:
Wil je een Amoled scherm dan kom je bij Samsung terecht. De A5 is zeker een goed toestel maar die is wel weer wat duurder.
Dat is niet per definitie waar, je vergeet je de oneplus x ;l.

Hoi!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-11 11:53
EWK schreef op maandag 04 juli 2016 @ 21:24:
[...]

Dat is niet per definitie waar, je vergeet je de oneplus x ;l.
Ja klopt. Ook een leuk ding maar ik hoor dat de accu weer wat minder is.

Moto X heeft ook Amoled en is niet duur. Weet niet hoe het met de software zit want hij is alweer wat ouder.

[ Voor 18% gewijzigd door Garret1410 op 04-07-2016 21:54 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.

Verder NoThankYou welke telefoons heb je zelf al gevonden? We hebben een hele mooie Pricewatch waar je eenvoudig je eisen in kan voeren. Zou je dat dus eerst willen doen, als je dan twijfelt over bepaalde telefoons dan horen we het graag.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 05-07-2016 09:20 ]

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-11 09:09
Die eerste ziet er goed uit. Thanks! Vooral de prijs en accu lijken perfect. Beetje jammer dat het geen Android 6.0 is, maar met een beetje geluk komt dat nog. Na even te zoeken ben ik deze versie tegengekomen. Het schijnt een internationaal model te zijn met Engelse verpakking, handleiding en een EU stekker. Ik ben nog aan het ondezoeken of het wel betrouwbaar is.

Verwijderd

NoThankYou schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:04:
[...]

Die eerste ziet er goed uit. Thanks! Vooral de prijs en accu lijken perfect. Beetje jammer dat het geen Android 6.0 is, maar met een beetje geluk komt dat nog. Na even te zoeken ben ik deze versie tegengekomen. Het schijnt een internationaal model te zijn met Engelse verpakking, handleiding en een EU stekker. Ik ben nog aan het ondezoeken of het wel betrouwbaar is.
Ibuygou stopt er geloof ik altijd een verloopstekkertje bij, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Volgens mij bestaat er verder geen EU-specifiek model omdat ze hier officieel niet verkopen, maar pin me er niet op vast.

MIUI implementeert vaak al eerder dan stock Android nieuwe features, dus vaak heb je, ook al heb je een oudere versie van Android, alsnog de nieuwste features en beveiligingsupdates. Het is aan te raden om deze rom te flashen, die is meer afgestemd op het westen dan de originele ROM.
Pagina: 1