Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp aanschaf tweedehands laptop

Pagina: 1
Acties:

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:52

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?

Office, schoolwerk, oudere c&c games zo nu en dan. Meenemen in de bus/trein voor het kijken van een film. Ik heb thuis een goede gamebak staan voor de rest.

Wat is je budget
400 euro, minder is beter.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
1 a 2 x per week waarschijnlijk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb in het verleden een HP pavillion gehad die me goed beviel.

Ik zag een tweedehands hp elitebook 820 g1 voor 325 euro. Er zit dan 8gb geheugen en 180 gb ssd in.
Zal ik hier de komende 3 jaar mee vooruit kunnen, is dit een verstandige koop of loop ik veel risico op defecten? Ik heb niet het budget om zo maar een nieuwe te kopen bij uitval.

Alvast bedankt!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 20:37
misschien deze V&A aangeboden: Asus G73JW-TZ031V, de verkoper heeft een goede reputatie op tweakers.net

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Die asus loopt volgens mij wel erg achter met een eerste generatie i processor? Eerlijk gezegd vind ik een gamebak ook echt niet iets om op school/naar het werk mee te nemen, persoonlijk vind ik dat erg kinderachtig ogen zeg maar. Zelf kwam ik deze tegen V&A aangeboden: HP EliteBook 820 G1 | I5 4e generatie | 180GB SSD | 8GB | Win 7

Ik zit er alleen een beetje mee dat hij al 3 jaar gebruikt is en ik bang ben dat ik ineens een defect moederbord ofzo krijg en ik de laptop weg kan gooien na een jaar. Het liefst doe ik er 3 jaar mee voor mijn opleidingsduur.

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-11 13:37
Die Elitebook gebruik ik ook voor mijn werk. (840 variant) Prima laptopje!

De verkoper zegt wel dat de batterij max 3 uur meegaat. Dat is wat aan de krappe kant als je het mij vraagt.
Standaard gaan die batterijen max 8 a 10 uur mee. Dus die is wel aan het einde van zijn leven!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Ja idd, ik ben dus een beetje bang dat de laptop erg intensief gebruikt is en ik hierdoor snel mankementen zal krijgen. De verkoper zelf vertrouw ik verder wel, snelle en nette reactie op vragen en goede reviews maar ik heb bijvoorbeeld niet de mogelijkheid om een nieuwe accu nu te kopen van waarschijnlijk iets a 100 euro.

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:59
Ik heb hier op de zaak alleen maar Elite en ProBooks en die dingen gaan allemaal ontzettend lang mee. En dan zijn mijn gebruikers ook echt niet zuinig. ;)

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Dus jij denkt dat ik niet veel risico loop op defecten en ik hier met grote kans 3 jaar mijn werk voor school op kan doen?

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Ik had ook nog deze gezien: V&A aangeboden: Dell Latitude E7250 8gb ram 256gb ssd 56watt accu Garantie ve...

Wel nog garantie en deze verkoper bied ook nog een 7240 aan voor 375 met gebruikerssporen maar ik lees van deze Dells veel verhalen over extreme hitte, throthling en geluid daarnaast krijg ik tor nu toe geen vlotte reacties van de verkoper, heb nu al 2 maal gevraagd om meer info van een van de laptops maar tot nu toe kreeg ik te horen: morgen, tot 2 x toe maar nu weer geen reactie, dat geeft me toch minder gemoedsrust dan met de Hp verkoper ondanks de garantie.
Pagina: 1