linkjes naar reclame

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• huistra
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-05-2024
Woorden als hotel en chair worden bij mij tegenwoordig aangegeven als links naar hotelreservations.com en buyfurniture.com enzo, onafhankelijk van de webpagina die ik bezoek.
Misschien heeft iemand enig idee hoe dit komt, want ik vind het vrij irri.

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Op dinsdag 26 juni 2001 11:24 schreef huistra het volgende:
Woorden als hotel en chair worden bij mij tegenwoordig aangegeven als links naar hotelreservations.com en buyfurniture.com enzo, onafhankelijk van de webpagina die ik bezoek.
Misschien heeft iemand enig idee hoe dit komt, want ik vind het vrij irri.
Zijn die linkjes geel onderstreept? Dan heb ik namelijk last van hetzelfde probleem: Vooral bij computertermen (laptop, systeemkast enzo) zijn ze bij mij onderstreept en dan wordt ik doorgelinkt. Heeeeeel irritant :( dus ik wil er ECHT snel vanaf!!

Verwijderd

Hmmm, hoorde iemand zeggen dat dat door kazaa kwam...
[edit]linkje
weet niet of het klopt hoor :)

Verwijderd

WinXP schijnt het ook te doen.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 14:13 schreef HHH het volgende:
WinXP schijnt het ook te doen.
Lijkt me sterk dat WinXP zo'n irritante functie heeft. Als het zo is dan zal het vast wel uit te schakelen zijn...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• huistra
zijn inderdaad van die onderstreepte woorden. Het idee dat het door Kazaa zou komen zou erg goed mogelijk zijn, aangezien dat net op mijn computer geinstalleerd is.
Eens kijken of een deinstallatie de oplossing biedt, een programma dat zomaar ingevraagd dit soort grappen uithaald, verlaat per direct mijn compu :(

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Komt idd door Kazaa, maar je kan et gewoon verwijderen

Configuratiescherm >software >dan heet et iets van text ofzow

Bij mij kwam et 4 uur nadat ik Kazaa heb geinstalleerd.
Bij mij gooide ie alles wat met compies te maken had naar ibm

• huistra
Op dinsdag 26 juni 2001 15:07 schreef fox666mulder het volgende:
Komt idd door Kazaa, maar je kan et gewoon verwijderen

Configuratiescherm >software >dan heet et iets van text ofzow
Klopt! Hot text: verwijderen dus. Maar ik heb Kaazaa er ook direct afgegooid. Ik hou niet van dat soort grappen :(

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:07
Heb ook kazaa maar verder nergens last van, ik vind kazaa eigenlijk steeds beter worden de laatste tijd, je merkt echt dat er meer breedband gebruikers gebruik van maken.

Is dat dan met een nieuwe versie van kazaa? (ik heb em er al een tijdje op staan nl.)

Strava

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Op dinsdag 26 juni 2001 14:38 schreef huistra het volgende:
zijn inderdaad van die onderstreepte woorden. Het idee dat het door Kazaa zou komen zou erg goed mogelijk zijn, aangezien dat net op mijn computer geinstalleerd is.
Eens kijken of een deinstallatie de oplossing biedt, een programma dat zomaar ingevraagd dit soort grappen uithaald, verlaat per direct mijn compu :(
Ja, inderdaad: Ik heb ook net Kazaa geïnstalleerd! Beetje jammer dit!

Verwijderd

Beetje het verkeerde forum dan, maar ik heb er geen last van met de laatste KaZaA en ik heb ook al veel versies van KaZaA gehad.
Pagina: 1