Minecraft server testing

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander.jansen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09-2023
hey, ik heb een minecraft server die ik wil opzetten... nou loop ik tegen een stom probleem aan. de server moet modded worden uiteindleijk. maar vanilla werkt al amper.

voor nu, ben ik bezig met het testen van een vanilla minecraft server op 1.7.10 (voor de mods later, alle mods die ik nog heb zijn 1.7.10). voor nu wil ik kijken hoeveel mensen er op kunnen wanneer hij volledig vanilla is.

Addres: sj89.nl:25567 (MC 1.7.10)

tot nu toe heb ik al problemen met ongeveer 5 man dat het laggy wordt... dus van daar dat ik terug ben gegaan naar de basics.

Als er iemand is die ervaring heeft met het opzetten van grote minecraft servers (200+ mensen) dan zou ik graag je hulp willen met het opzetten van het software gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 15:50

Shunt

Boe

Begin wellicht eens met te plaatsen welke hard / software je gebruikt en hoe de resources nu gebruikt worden als je met 5 man aan het spelen bent.
Want zonder deze info is het natuurlijk gewoon koffie dik kijken.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean Paul
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-08 22:39

Jean Paul

Reservebelg

En wat voor verbinding je server heeft. Kijk ook eens op http://canihostaminecraftserver.com

Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 10:53
200+ modded, succes. Afhankelijk van de mods en de hoeveelheid mods kan dat knap lastig worden. Je hebt dan al vrij snel een behoorlijk snelle server nodig, tenzij het maar een paar simpele mods zijn. Waar draai je het nu op? VPS? Oude pc? Dedicated server? RPi?
Belangrijkste dingen zijn: CPU, HDD/SSD, RAM en internet snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
Voor dit soort dingen kun je beter in V&A terecht. Het forum is niet bedoeld voor werving.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.