Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop boven budget, alternatieven?

Pagina: 1
Acties:

• youngmoney
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 25-11 12:43

youngmoney

Superdepuper

Topicstarter
Beste tweakers,

Mijn vriendin is binnenkort jarig en wil graag een laptop voor haar verjaardag. Budget is beperkt tot €550,- maar zit nu wat over mijn budget heen omdat ik niet wil inbinden op processor en SSD. Zijn er alternatieven die betreft performance hier gelijk aan zijn maar binnen het budget passen?

Wat ga je met je laptop doen?

- Fotobewerking
- Casual games
- Surfen

Wat is je budget?
€550,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, idee is om de laptop flexibel te gebruiken thuis/werk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Neen.

Uit de laatste laptop round-up sprak mij de Medion Akoya aan voornamelijk door de prima processor. Er is een SSD m.2 slot in dus die wil ik er graag plaatsen. Desalniettemin kom ik daarmee zo'n 100 euro boven budget (auw). Geen ramp maar als er alternatieven zijn die meer binnen het budget blijven dan zou ik geholpen zijn.

#ProductPrijsSubtotaal
1Medion Akoya E6421 (30019784)€ 549,-€ 549,-
1Samsung 850 EVO M.2 250GB€ 93,50€ 93,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 642,50

Mijn dank is bij voorbaat groot!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:07

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Is het gewoon niet een idee om de ssd te schrappen? Deze kun je altijd nog plaatsen. (Misschien een leuk cadeau voor een later moment?)

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 20:37
misschien deze laptop pricewatch: HP Pavilion 15-ac187nd ? de cpu is één generaie ouder (1 jaar) maar lijkt me voldoende voor jouw taken, deze word standaard geleverd met een m2 ssd.

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-11 11:02

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Totaal offtopic: Maar is het geen optie om een tweedehands laptop in "nieuwstaat" of "nog in verpakking" aan te schaffen? Deze zijn aangenamer geprijsd met betere specs dan.
Ze worden vaak op t.net en marktplaats aangeboden... Ik snap dat het om een cadeau gaat, maar ik vind gloednieuwe laptop kopen zelfde als een nieuwe auto aanschaffen :)

P.s. Ik heb mijn vriendin ook vorige jaar een Macbook uit 2014 als cadeau gegeven (gloednieuw), mocht deze zelfs op haar naam registeren :)... Scheelde mij toch zo'n 500,-

Land van het eeuwige vuur

Verwijderd

Your woman stated: "Even Fifa 17 Coins the very best gamers help to make errors Colonial very ill-fated, however I really hope the actual enthusiasts ought to still assistance the actual Colonial group enthusiasts ought to still assistance the actual D Lo, rather than criticizing, as well as rebuked him or her. inch Spain additionally there is a team phase, they need to defeat the actual Hungarian group to ensure the actual team phases, D Luo stated with full confidence:. "football is actually Fifa 17 Coins my pal, this really is nothing beats We stated prior to, in order to open up the actual rating because ketchup, so long as the actual timing to any or all otherwise follows.