Beste tweakers,
Mijn vriendin is binnenkort jarig en wil graag een laptop voor haar verjaardag. Budget is beperkt tot €550,- maar zit nu wat over mijn budget heen omdat ik niet wil inbinden op processor en SSD. Zijn er alternatieven die betreft performance hier gelijk aan zijn maar binnen het budget passen?
Wat ga je met je laptop doen?
- Fotobewerking
- Casual games
- Surfen
Wat is je budget?
€550,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, idee is om de laptop flexibel te gebruiken thuis/werk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Neen.
Uit de laatste laptop round-up sprak mij de Medion Akoya aan voornamelijk door de prima processor. Er is een SSD m.2 slot in dus die wil ik er graag plaatsen. Desalniettemin kom ik daarmee zo'n 100 euro boven budget (auw). Geen ramp maar als er alternatieven zijn die meer binnen het budget blijven dan zou ik geholpen zijn.
Mijn dank is bij voorbaat groot!
Mijn vriendin is binnenkort jarig en wil graag een laptop voor haar verjaardag. Budget is beperkt tot €550,- maar zit nu wat over mijn budget heen omdat ik niet wil inbinden op processor en SSD. Zijn er alternatieven die betreft performance hier gelijk aan zijn maar binnen het budget passen?
Wat ga je met je laptop doen?
- Fotobewerking
- Casual games
- Surfen
Wat is je budget?
€550,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, idee is om de laptop flexibel te gebruiken thuis/werk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Neen.
Uit de laatste laptop round-up sprak mij de Medion Akoya aan voornamelijk door de prima processor. Er is een SSD m.2 slot in dus die wil ik er graag plaatsen. Desalniettemin kom ik daarmee zo'n 100 euro boven budget (auw). Geen ramp maar als er alternatieven zijn die meer binnen het budget blijven dan zou ik geholpen zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Medion Akoya E6421 (30019784) | € 549,- | € 549,- |
| 1 | Samsung 850 EVO M.2 250GB | € 93,50 | € 93,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 642,50 | |
Mijn dank is bij voorbaat groot!